Inaktiv
BF2 Hjälp!!!

När ja ska starta minn bf2 instalation då så klickar ja på den sen händer det inget mer!!! Datorn jobbar inte ens! Vad ska ja göra? Hjälp tack!

Medlem

Byt dator! Eller så kan det vara ett grövre fel!


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av Robin0909:

När ja ska starta minn bf2 instalation då så klickar ja på den sen händer det inget mer!!! Datorn jobbar inte ens! Vad ska ja göra? Hjälp tack!

Hmm hade samma problem på några av mina gamla spel, men eftersom datorn var trög och led av att den inte formaterats på över 3 år och hade en massa spel somvägrade gå bort, så formaterade jag äntligen om den. Då försvann problemet, och datorn blev avsevärt mycket snabbare.


signatur

Videomupp

Medlem

Är genvägen giltig? M.a.o. pekar den på din BF2.exe fil?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

eftersom detta är en hjälptråd skulle jag behöva hjälp med att överhuvudtaget få igång mitt BF2. Det vägrar starta. har installerat om bf2 och special forces. Men det har inte hjälpt...några förslag förutom att formatera om datorn...

*edit* fick det att fungera igen, var tvungen att ta bort ett par optimeringar till skärmen.

Dock beter sig tangentborde mycket underligt, den får för sig att lagga ibland...??


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Dock beter sig tangentborde mycket underligt, den får för sig att lagga ibland...??

Kör du trådlöst? I så fall kan det vara problemet...

Medlem

det hände så med min okså men när jag bytte till en bättre dator funkade det!

Wohooo!!!!!!!!!

1
Skriv svar