Inaktiv
bots

kan jag skaffa bots till multiplayer nu? har bara barner dära håller på å tanka 1.3 patchen nu ska se om det finns maps dära, börjare lira bf 2 i går

Medlem

Skärpning ffs! skriv på svenska så man förstår vad du undrar :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

men för helvete jag undrar om det finns bots å ladda ner till multiplayer det suger å lira singel så tråkiga maps å, 1.3 patchen gede mej bara ljud å skit

Medlem

_Jag_ har iaf inte hört talas om bots till MP men det är ju möjligt att det finns med alla moddar och grejer som kommit. Men varför använda bots till multiplayer från första början? Multiplayer innefattar ju (oftast) smartare motståndare


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

ja du har ju rätt men jag måste ju blit bättre hinner inte ens reagera så är jag död online

Inaktiv
Medlem

Du kan ju alltid skapa ett Lära-sig-spela-konto, när du fått upp ångan så kan du ju skapa ett riktigt konto istället.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Igen som känner någon bot som kan höra av sig till BrEEze?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Hunken:

Igen som känner någon bot som kan höra av sig till BrEEze?

haha.. Bots finns bara till SP inte till MP...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Hmm om nu inte Coop räknas. Kom ju ett sådant läge i sista patchen, då ett lag var bots. Men jag såg aldrig glädjen i det.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Hmm om nu inte Coop räknas. Kom ju ett sådant läge i sista patchen, då ett lag var bots. Men jag såg aldrig glädjen i det.

Jupp, det finns ju Coop där det finns botar men bara till de minsta kartorna på 16spelare...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

det finns ett program jag brukar använda för att öka antalet botar på SP.. heter det: bf2_sp_bot_changer_v21.. vet dock inte var man kan ladda hem det utan... Prova att GOOGLA.. eheh


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar