Inaktiv
Hjälp

Tjenare, Jag köpte BF2 när det kom ut.
Pga av vissa anledningar fick jag ta bort spelet.
Nu vill jag installera det igen men jag har tappat bort installerings skivan. Jag har ett konto online, Några tips på hur jag kan skaffa spelet igen?

Inaktiv
Inaktiv

Har du cd keyn kvar kan du låna en polares skiva och installera med din nyckel. Om du har ea downloader konto går det kanske att tanka ned spelet eller lösa det den vägen via kundservice, sista utvägen är att du tankar pirat och naturligtvis använder din orginalnyckel när du installerar...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Hmm fast man behöver ju en cd iaf för att lira, så om du lånar så kommer kanske kompisen aldrig få tillbaka sina skivor

Jag skulle säga köp nytt, kostar lite numera. Men visst, det är onödigt.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Finns en mini image fil på ca 4meg som man kan mounta med Daemon Tools eller dyl. Kör själv med det. Skönt att slippa ha skivan i


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

Jo men med den nyckel jag köpte registrerade mig så nyckeln är inget märvärdigt, Kan ju logga inn med mitt username + pass

Aja men thnx ska försöka fixa nått!
+ Jag har spelskivan kvar.. Behöver bara
installerings skivan

Inaktiv

Spelskiva? Instaleringsskiva? Är det samma skiva?

Märkligt


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem
Skrivet av HustL4:

Jo men med den nyckel jag köpte registrerade mig så nyckeln är inget märvärdigt, Kan ju logga inn med mitt username + pass

Aja men thnx ska försöka fixa nått!
+ Jag har spelskivan kvar.. Behöver bara
installerings skivan

har du en nyckel eller inte? annars blir det till att köpa nytt :\


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av kohlmark:

Spelskiva? Instaleringsskiva? Är det samma skiva?

Märkligt

Agree, BF2 har väl bara en Cd.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av kohlmark:

Spelskiva? Instaleringsskiva? Är det samma skiva?

Märkligt

Agree, BF2 har väl bara en Cd.

bara en dvd, men ska väl finnas en cd-utgåva också tror jag


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

ja juste, så är det! Varför köper man spelet på CD? När varje dator från typ 1994 har dvd?

Jaja, köp nytt!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

1
Skriv svar