Armed fury bundet till karaktär?

Inaktiv
Armed fury bundet till karaktär?

Köpte armed fury för ett tag sedan, insåg att jag bör ha lite andra vapen upplåsta. Har tyvärr redan rätt många upplåsta vapen och det dröjer innan jag kan låsa upp nya. Tänkte då skapa en ny gubbe och lägga upplåsningarna på ett annat sätt, men nej armed fury vill inte fungera tillsammans med den nya gubben.

Har ni upplevt samma problem? Vad är lösningen, om jag raderar min karaktär kommer jag inte kunna spela armed fury då? Helknasigt armed fury borde vara bundet till min cd-key inte till användarkontot.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Det låter ju väldigt underligt, självklart måste det vara som du säger att det är bundet till din CD-key och inte till ett användarkonto. Jag spara kontrollerna och sedan ta bort kontot och "hämta" det igen, retrieve account så att säga. Testa sedan AF och om det inte funkar så borde du ta kontakt med support, de brukar faktist vara rätt så hjälpsamma. Det är inte lätt att hitta mailadressen men den finns någonstans på EAs hemsida.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

EF och AF är bundet till karaktärsnamnet ja, men man kan ändra det ett visst antal ggr i veckan genom EAdownloadern....


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Tackar för era svar.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

1
Skriv svar