LIte skumma problem!

Inaktiv
LIte skumma problem!

tjena, igår hade jag problemet med att ens starta bf 2, så installerade jag nya drivrutiner till mitt helt nya gef 7800GS, då fick jag igång spelet, spelade lite å så, sen helt plötsligt idag när jag skulle spela så kommer det upp ett felmedelande som lyder

ERROR!
mode/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_ check your working directory, _AND_ sync your shaders folder before calling upon your local rendering programmer/gp, (really!)

Vafan menas med detta...
kan de va nåt med drivrutinerna? tankade dom senaste från nvidia.com... alla andra spel funkar utmärkt.
Har även problem att installera 1.3 patchen, så fort den kmr till 8% å ska installera nån sak så verkar skiten hänga sig, tankat den här från fz..

Tack för eventualla svar

Det har löst sig nu. kan spela , installerade om drivrutinerna till dom som fanns på nvidias hemsida.. sen installerade om spelet, då funkade det.... Patchen verkar funka, sitter nu å försöker installera den, går jättteee sakta, men de verkar funka.

Medlem

aha, Hade samma problem men jag bara instalerad om BF så funkade det utmärkt, Vill det inte hos dig så testa system återställning (Nvidia och deras drivrutiner verkar inte hjälpa/funka:P):up:


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

jag hade oxå samma problem men jag installerade den STORA patchen istället...och jag har ATI grafikkort


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar