Medlem
Favoritservrar

Vilka servrar spelar ni helst på? Jag har mest spelat på Bredbandsbolagets servrar men man blir ju disconnectad jämt på dem (Alla verkar bli det)
Förr spelade jag en del på One.se, men de verkar inte finnas kvar


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

spelar för det mesta på Battlefield gotland servrarna och även ea uk killingfields(warlord only) också är det ju special forces naturligtvis

Inaktiv

herregud spelar du på gotland servern. Det måste nog vara den värsta tillsammans med TV2 norge servern

Medlem

jag spelar på, TV2, Battlefield Gotland o BBB


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av pimpim:

herregud spelar du på gotland servern. Det måste nog vara den värsta tillsammans med TV2 norge servern

Den? Dom har flera.
Har spelat på Gotland-servrarna en hel del och det har funkat bra. Jämna matcher. Admins online.

TV2 norge har också flera servrar. Hur dom är vet jag inte.

Vad har varit ditt problem på Gotland och TV2-servrarna?

Inaktiv

problemet har varit samma som på alla andra BF2 servers bara det att det är ännu mer av det. 20 spelare campar på sin homebase för att få använda tank/apc/flygplan/helikoptrar för att sedan whora runt.

Men det värsta speciellt på gotland och tv2 servrarna var att det var så sjukt mycket TK för att man ville ha en tank/apc osv.

Det där är en av dom största anledningarna till att jag gick över till PRMM. Enligt mig så är det en mognare community där än all tankwhorres i vanliga BF2

Inaktiv

Jag brukar spela på BBB, BF Gotland och Datorbutikens servrar.

BBB är synd att folk som inte reggade på spelaarenan blir kickade så pass ofta. Bra support och bra med admins

BF Gotland är sköna för att det är 64 spelarkartor men bara max 50 spelare mm. Admins online 24/7

Datorbutiken är det lite mer kaos men dom som spelar där är allt från nybörjare till 1:an i världen! Väldigt bra! Samt att admin ofta är inne.


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Inaktiv
Skrivet av pimpim:

herregud spelar du på gotland servern. Det måste nog vara den värsta tillsammans med TV2 norge servern

har inga problem på dom servrarna, funkar perfekt för mig och admins brukar vara online mycket, sen finns det väl alltid kötthuvuden som lirar, men dom hittar man tyvärr överallt...

Medlem

www.spelarenan.se - dvs Bredbandsbolagets servrar. Dessutom blir man lätt medlem och får förtur till servrarna. Man kommer nästan alltid in och det är fint med röj när man väl är inne.

Medlem

hmm... konstigt. Jag spelar nästan enbart på TV2 Norge´s servrar och det är inga som helst problem där, alla (95%) som spelar där är ordentliga och trevliga (undantaget flitigt användande av Punish efter TK) och det är (eller var) stabila servrar med mkt låg ping (innan 1.3) så jag har bara positiva vibbar därifrån... Rekommenderas starkt!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av treetrallen:

www.spelarenan.se - dvs Bredbandsbolagets servrar. Dessutom blir man lätt medlem och får förtur till servrarna. Man kommer nästan alltid in och det är fint med röj när man väl är inne.

samma här, medlem och spelar för fullt. Skön community och mycket folk. Det är också kul med deras egna stats system. Jag håller mig till BBB och ibland Datorbutiken, men där är det väldigt ofta bara kaos. Jag håller mig dock alltid på stadsbanor, avskyr de öppna kartorna, för då dyker stats hororna upp med sina heli och flyg. avskyr dem som pesten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Telia ihop med communityn pvp.se har börjat sätta upp rankade bf2 servrar. Som startup kommer 4st servrar att rulla och sedan ökas på vid behov.

För mera info besök pvp.se

Serverlista
Telia #01 City Maps
Telia #02 All Maps
Telia #03 Strike at Karkand 24/7
Telia #04 AF

Finns även en poll på pvp.se så ni kan vara med och påverka
nästa server setup. Jag är den som är mainadmin för samtliga servrar så vill ni gnälla,berömma eller något annat skriv i pvp.se
forumet. Bra ping samt hårda strider förväntas på dessa servrar.

Kul att det är fler folk som saknar one.se servern.
Själv stammis där och krigade hårt mot bla tyska
jhf killarna.

1
Skriv svar