DAMP PÅ 1.3 PATCHEN !! =O

Inaktiv
DAMP PÅ 1.3 PATCHEN !! =O

Alltså är det bara hos mig eller hos er också ?
Att jag försöker joina en server sen när loadingen är klar och jag trycker JOIN GAME så crashar Battlefield 2 ... Det kommer till skrivbordet efter ? WTF !?


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

Det är en inte helt ovanlig bug. Finns massor av trådar om det redan.

Inaktiv

Jaha ok ... nej för har varit på semester så jag installerade patchen nyss ...


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

URK
Medlem

ca 30% av alla gånger jag startar spelet så blir det så.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

vänta innan ni klickar på "join game", gör ni det inte krachar spelet... Försök läsa andra trådar innan du skriver en ny...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

nope inte hänt i 1.3 hänt i 1.1 en del men inte ofta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Händer mig hela jävla tiden... Väntar på den nya patchen, hoppas den funkar bättre...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

händer mig också rätt ofta och även problem med din anslutning till servern, min lina är det då fan inga fel på.Bara massa lol fel överallt,men man får väl hoppas att dom lyckas fixa det i kommande patch...

Medlem

För att inte tala om hotellbuggen på Strike at Karkand. Och hela tiden dessa connectionproblems. Jo allt som allt är det ganska störande.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv

Vilka ska man maila o klaga till? Är de EA eller Dice?
Sen ja installerade 1.3 kan ja inte spela online alls.

Medlem

Det löste sig när jag ominstallerade hela spelet.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Jag fick det problemet _en_ gång, och det var efter att jag kört PRMM moden för att testa den (dock hittade jag inte en enda server men det är en annan berättelse) när jag sedan startade om och skulle lira bf2 vanilla igen då dök spelet två gånger i rad när jag skulle joina en server. Men det var enda gången som det hände mig iaf.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

ta auto join och ba låt de vänta så går dne in utan att krascha


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

1
Skriv svar