Vilka mods gäller?

Medlem
Vilka mods gäller?

tja.. börjat lira bf2, vart tvungen att släppa mitt gamla kära bf1942

till bf1942 lirade jag nästan aldrig orgnial.. var mest Silent Heroes, Forgotten Hope, Desert Combat etc..

vad gäller till bf2? lirar mest folk orginal eller finns där ett par schyssta mods?

Medlem

Folk tjatar ju om Project reality mod, men jag föredrar gamla vanliga bf. Testa orginalet innan du börjar hoppa till moddar är kanske att rekomendera. Dock så är vanliga BF2 lite fucked up just nu...


signatur

Videomupp

Inaktiv

skulle också föreslå att börja med vanliga BF2 till att börja med.

Den modden som är hetast just nu är project reality www.realitymod.com men som sagt det är delade meningar kring den modden.
Sen kommer det ju att komma flera moddar kolla www.bf2.se för mer info om det

Medlem

tackar för svaren ska köra på vanliga bf2 ett tag.. tycker det är skoj och så men där finns ju en hel del att fixa..

läste för någon dag sen att Silent Heroes inte ska köra på BF2 motorn.. lite tråkigt :/

Medlem

Tack vare usel support till moddarna.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Tycker det finns en hel del mods ute, spelar själv följande: Project Reality, Operation Peacekeeper, Codename Eagle: Legends(jäkligt kul med polarna, tufft med servrar online). Så det är bara att hugga in.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Hur är egentligen Operation Peacekeeper?
Vad går det ut på mm?


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem
Skrivet av kohlmark:

Hur är egentligen Operation Peacekeeper?
Vad går det ut på mm?

Tja, lite kurr mellan Tyskarna och Serberna. Är lite annorlunda vapen och kärror naturligtvis. Vet inte hur jag tycker om modden ännu, då jag spelat det nån vecka. Är inte så många svenskar som lirar det ännu vad jag vet.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar