Utmärkelser - Hur får man Purpel Heart?

Medlem
Utmärkelser - Hur får man Purpel Heart?

Jo jag är inne på bf2 stats och kan läsa mig till att man måste ha en K:D ration på 1:4 med minimum på 5 kills/20 deaths?! Nu måste jag fråga om så e fallet då detta känns mycket bessynnerligt?

tack på förhand!

//redmac


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

njae? minns ja inte fel så delades väll purple heart ut till soldater som sårats i strid. är la kanske lite av tröstpris för spelare som har en dålig dag var fan nära häromdagen låg på 21 death 4 kills tills en fullsmackad apc körde på en av mina minor tur i otur?


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

URK
Medlem

det är en medalj som man inte ska sträva efter. det är en värdelös medalj som ges till förlorare.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av URK:

det är en medalj som man inte ska sträva efter. det är en värdelös medalj som ges till förlorare.

Haha när jag började spela bf2 så försökte jag verkligen få den. men jag lyckades inte vara så dålig trots att jag försökte. Så på ett sätt är det en svår medalj att få:D:D

Medlem

Fick den efter att jag försökt leka skyttesoldat på en SF bana fullsmockad med tanks och APC:er. Hade haft en dålig dag då.


signatur

Videomupp

Medlem

hehe, okej, men en medalj är en medalj. Man kan också tolka Purple Heart som en heder till folk som offrar sitt liv för andra? Så skulle jag tycka Purple Heart är utformad.

*edit*
Är spelarenan nere? Kommer inte in...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

haha=D jag har fått den=D om ajg minns rätt så måste man dö minst 15gånger i rad=P utan att döda någon

Medlem

Fick en jäkel när jag försökte ge mig på helin.

Medlem
Skrivet av addelit0:

haha=D jag har fått den=D om ajg minns rätt så måste man dö minst 15gånger i rad=P utan att döda någon

Man ska ha dött 20 gåner och dödat minst 5. Så om du dött 30 och dödat 4 så får du den inte.


signatur

Videomupp

Inaktiv

jag har för mig att jag läste på ngn sida att man kunde få den på 2 sätt. antingen suga sjukt mycket eller att man skulle ha spelat i en jävla massa timmar

Medlem

Enda jag sett är 1:4 ratio på Kill:Death och minst 5 kills och därmed också minst 20 deaths.

Medlem

haha , min granne var skitstolt när han fick den o jag inte hade den

Medlem

Purpel Heart, den enda medaljen jag inte vill ha... Tycker att den symbolierar att man inte är så bra spelare... men det är bara vad jag tycker... Ni andra tycker kanske att man har haft en dålig dag.. men som Blazin.uk, han har den.. och han är kass... det ända att han har mkr poäng är för att han är en medic på karkand...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

URK
Medlem

grundtanken är nog bra att de som offrar sig för laget igenom att ta flagor och laga stridvagner i eldstriden och kulorna flyger runt en så ska dessa ha lite belöning men man ser ju denna utmärkelse som en skammedalj istället för något bra.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

purple heart = nej tack

Medlem

precis ^^


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

haha tröst pris? fick den idag hur fan vet man när man ska få nya weapons och vilka servers ska man spela på för o få dem? spelade på en tysk server och fick unlocks skitsnabbt och sen spelade på spelarenan och har bara fått nån medalj och promotion här och dår men inge unlocked weapons

URK
Medlem
Skrivet av ace84:

haha tröst pris? fick den idag hur fan vet man när man ska få nya weapons och vilka servers ska man spela på för o få dem? spelade på en tysk server och fick unlocks skitsnabbt och sen spelade på spelarenan och har bara fått nån medalj och promotion här och dår men inge unlocked weapons

http://ubar.bf2s.com/

här förklaras allt


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Fick den själv när jag var medic.
Offrade mig själv för att återuppliva hela squaden under ett anfall på en flagga.
Tycker det inte är något fel i den meddaljen alls.

Medlem

upplåsta vapen får du bara när du har fått en ny rank.. inte annars och om du köper SF (om du inte har det) så får du två unlocks att öppna


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

1
Skriv svar