Medlem
krav för P90?

Jaha, efter många timmars poängjakt för att gå upp en grad och få en ny Unlock, så märkte jag att jag inte kunde låsa upp P90:n. Är det något poängkrav för att låsa upp den eller krav på en grad/andra unlocks?

Jag har för övrigt låst upp den lilla fula hagelbrakaren till samma kit (AT) som är innan P90:n...
Ber om ursäkt om det redan står på forumet men hittar inte svaret i så fall...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Du måste ha Special Forces installerat för att låsa upp den.


signatur
Medlem

Det har jag det med... iallafall är det installerat till det kontot, men det behöver iofs inte betyda att det fungerar


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Kanske inte behövs, men du skulle ha gått in på en SF-server och spelat en karta. Kanske hade det funkat efter det. Kolla annars i BFHQ och se ifall du har en upplåsning till.


signatur
URK
Medlem

sen för att kunna låsa upp ett SF vapen så måste du ha låst upp vapenet innan i samma klass i bf2.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jodå, det vet jag också. Men P90 är väl ett EuroForce vapen eller ett vapen som kom med en patch? Inte hela världen om jag inte får den, bara jädrigt irriterande att det inte skall fungera som det är tänkt... Tack för förslagen iallafall!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

P90 är ett SF vapen.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

P90 är både SF och EF.

Medlem

Eftersom SF kom först med P90 borde väl det vara ett SF-vapen?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Om du vill se det så, ja. Jag ser det som att om du skiter i SF och skaffar EF så har du ändå tillgång till P90, och då är det ju inte direkt ett SF vapen.

Medlem

lmfao
Men jag sket oxå i SF... och AF...och EF, boosterpacks är ghey.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

p90 är mitt favorit vapen i spelet.
rockar hårt imo

af tyckte jag var värd pengen så det köpte iaf jag..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Visst, det är ju inte mycket pengar men det har blivit en princip sak att inte köpa något mer från EA sedan allt crap som hänt med patcharna, men nu har dom iofs börjat smöra lite med en extra bana i nya patchen så.... kanske


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

självklart upp till var o en vad man tycker är värt eller inte


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag ska sluta stödja EA och dess spel. Ska köpvägra. De mister iaf lite pengar. Om flera gör så kommer det till slut leda till att EA märker detta och börjar bry sig om spelen de släpper.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

URK
Medlem
Skrivet av redmac:

Jag ska sluta stödja EA och dess spel. Ska köpvägra. De mister iaf lite pengar. Om flera gör så kommer det till slut leda till att EA märker detta och börjar bry sig om spelen de släpper.

tror mera att de hittar på ursäkter och skyller det på fildelning istället och tvingar staten att göra en nygrund lag som går i mot all moral och regler så de får pengar ändå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Låter som en typisk EA-plan, URK.

Men principer är principer! Sluta köpa EA-spel, så kanske, KANSKE, vi kan få dom att bry sej lite mer om den dynga dom släpper!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

1
Skriv svar