problem med att köpa Armored Fury

Inaktiv
problem med att köpa Armored Fury

varje gång , och jag har nu testat 30 gånger , att köpa armored fury så kommer det upp ett felmedelande när jag trycker på köp , efter jag fyllt i kreditkortsnummret och bäst före datum osv.

när man komemr så man ska validera sitt köp , så trycker man på ok , sen kommer det upp en liten ruta där det står , du lämnar nu en säker anslutning , är du säker på att du vill bla bla bla bla , ni har säkert alla sett den.

efter det att man tryckt på ja så komemr denna sidan upp http://account.ea.com/error/url-messed-up.jsp , VARJE gång , och jag blir så jävla irriterad , har mailat ea och klagat och påpekat detta och frågat om hjälp , men svarar dom , stor chans , och av någon anledning är det omöjligt att logga in på eauk forumet , så jag får fråga här , finns det någon som vet vad det kan vara för fel , varför blir det såhär , läste ett inlägg på eauk forumet om att man bara skulle fortsätta testa till det går , jag har nu testat med dom gångerna jag testat idag så är det över 30 gånger , och jag överdriver inte.

och eftersom jag inte kan logga in där så kan jag inte få hjälp där , så därför hoppas jag på att ni här på FZ kanske kan hjälpa mig få någon ordning på detta problemet.

Inaktiv

Jag tycker att du ska se det här som ett tecken.....
Köp inte AF!

Medlem

köpte mitt via svenska sidan , försökte du det samma?

Jag skulle kolla adblockers,popupblockers eller dyl kan ju vara nått som spökar.

FÖr mig var det bara raka spåret


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det problemet hade jag med euroforces... det är bara att klicka på back så du kommer tillbaka till sidan innan, klicka på köp knappen igen, jag gjorde det 3 gånger i rad, då funkade det.

AF gick klockrent att köpa.


signatur

Welcome to the Manglerdome

1
Skriv svar