Ryktas om patch 1.31 :D

Medlem
Ryktas om patch 1.31 :D

Det ryktas om en ny patch: 1.31 som är på G.
Ska innehålla en ny karta Road to Jalabad och ett serveralternativ Infantry only (inga fordon), låter som en BRA patch :D, hoppas bara att det inte kommer fler buggar

http://www.bfcentral.se/?s=news_show&id=3654


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

URK
Medlem

om man ska följa den röda tråden så är det patch 1,31 som gör att du kan köpa till booster pack infantry fury.

för annars är det inte likt EA


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

tyckte själv att det är lite skumt.. men man får väll köpa patchen lr nått sånt..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

det är klart att det är lite lurigt.
Det enda jag kan tänka mig med denna patch är att dom vill visa sig som ''bra'' för alla dom BF lirare som inte har hängt med det senaste halvåret.

Folk kommer därför tro att alla buggar är borta med vinden när dom senare kommer inse att det än en gång bara blivit värre

Medlem
Skrivet av pimpim:

det är klart att det är lite lurigt.
Det enda jag kan tänka mig med denna patch är att dom vill visa sig som ''bra'' för alla dom BF lirare som inte har hängt med det senaste halvåret.

Folk kommer därför tro att alla buggar är borta med vinden när dom senare kommer inse att det än en gång bara blivit värre

men förhoppningsvis är dom största buggarna borta iallafall.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Dont expect to much. Hur länge har tex Red Tag buggen inte funnits. Förmodligen är denna patch ett sätt att bemöta kritiken som kommit med att de bara släppt en gratisbana. Visst man kan hoppas, men så som det sett ut innan så ska vi nog bara vänta och se.


signatur

Videomupp

Medlem

nån som vet när den kommer ut?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Jag hoppas de lyckas ta väck den extremt långa laddningstiden som gör att det tar ett halvår att få upp knappen "Join Game" och så att det inte i 1/3 av fallen innebär att man åker tillbaka till skrivbordet. Det är väl det som mest irriterar... Sen verkar det ibland blivit buggat med AT-vapnen igen, eftersom iaf jag har upplevt att de passerat igenom både bilar och stridsfordon.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

En av de största buggarna nu, är att om du lägger en claymore och sedan sätter dig i en AA, om någon går på minan kommer killsen räknas som en AA kill. Superlätt att få AT eller AA badgens numera. Men den långa laddningtiden beror på servern. Hittar du en bra server så kommer du in på nolltid. Ska kanske nämnas att den man ska ha ett snabbt bredband och bra RAM för att snabbt ladda banan.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

En av de största buggarna nu, är att om du lägger en claymore och sedan sätter dig i en AA, om någon går på minan kommer killsen räknas som en AA kill. Superlätt att få AT eller AA badgens numera. Men den långa laddningtiden beror på servern. Hittar du en bra server så kommer du in på nolltid. Ska kanske nämnas att den man ska ha ett snabbt bredband och bra RAM för att snabbt ladda banan.

jag har hört talas om det, men aldrtig varit med om det utan tvärtom, när jag lägger ut claymores och dom sprängs får jag kills genom "BTR 90" eller vad dom nu heter, när jag inte är i den ens :\ det är skumt...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

All of Bf is wierd these days.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

All of Bf is wierd these days.

så sant, så sant


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Med tanke på hur många som sitter och gnäller "Den senaste patchen har helt förstört spelet, fy för EA" så får vi verkligen hoppas att det inte kommer fler patchar för då kommer jag snart inte ha någon spela med...

1
Skriv svar