Går ej spela online!

Inaktiv
Går ej spela online!

Antar ni snackat mycket om detta men skapar ändå en ny tråd.

Vilket server ja än hoppar in på så ploppar ja ut efter bara några sekunder.
Testade 6 olika sen orkade ja inte mer.

Alla servers hade samma version som jag.

Är felet senaste patchen?
Min brandvägg är inte problemet för ja har "godkännt" BF2.

Medlem

Det har hänt sedan senaste patchen, men det är ganska sällan (kanske 1/20 ggr) som det händer.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Det har hänt sedan senaste patchen, men det är ganska sällan (kanske 1/20 ggr) som det händer.

Ofan.
Här händer de som sagt hela tiden

Medlem

Har du gjort den gamla beprövade ominstallationen? (en total m.a.o ta bort hela rasket)


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

om ja instalerar om bf2 vilken patch behöver ja då??? räcker de med den senaste eller dom två senaste

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Har du gjort den gamla beprövade ominstallationen? (en total m.a.o ta bort hela rasket)

Jepp, har ny dator så allt är nyinstallerat.

Medlem
Skrivet av SWE Dick:

om ja instalerar om bf2 vilken patch behöver ja då??? räcker de med den senaste eller dom två senaste

det räcker med den senaste patchen, min inte den det står "bf2_incremental_patch_". Jag fattar inte vad problemet är? vaddå kna inte spela online? blev det med den nya patchen?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Det är en del som har problem med det sedan nya patchen. Man kommer in på en server och så efter bara ett par sekunder så dör allt och man kommer till desktop. Jag hade inga problem alls innan 1.3, men nu händer det som sagt att jag crashar.

URK
Medlem

det som har hänt efter 1,3 att spelet låser sig ibland och att man blir utsläng till sin backgrund 1/5 gång ungefär


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av SWE Dick:

om ja instalerar om bf2 vilken patch behöver ja då??? räcker de med den senaste eller dom två senaste

det räcker med den senaste patchen, min inte den det står "bf2_incremental_patch_". Jag fattar inte vad problemet är? vaddå kna inte spela online? blev det med den nya patchen?

Men alltså en incremental patch uppdaterar en tidigare patch. Så du behöver en fullständig patch vid namn 1.3


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

måste bara fråga, om man avinstalerar BF2 eller till och med installerar om hela sitt os, hur blir det med sina upgraderinga på vapnen och så? Hur får man dem tillbaks? måste man låsa upp alla igen eller?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

måste bara fråga, om man avinstalerar BF2 eller till och med installerar om hela sitt os, hur blir det med sina upgraderinga på vapnen och så? Hur får man dem tillbaks? måste man låsa upp alla igen eller?

Så länge du har kvar samma konto så har du självklart kvar allt du låst upp.

Medlem

Ditt konto är inte ditt. Det är, precis som din själ, EAs

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Ditt konto är inte ditt. Det är, precis som din själ, EAs

LOL! men det är inte helt utan sanning


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Ditt konto är inte ditt. Det är, precis som din själ, EAs

LMAO, klockren! Nä men jag bara undrade, ska formatera om datorn nu. cya!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

asch, nu har det drabbat mig också. Kan spela alla AF-banor men inte några andra, det blir om alla andra säger, man laddar kartan, startar o sedan slängs man ut i Windows igen...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv

Dom flesta jag känner som har detta problem har AMD64 X2
Och om dom ser till att BF2 snurra bara på en CPU så fungera det

1
Skriv svar