Inaktiv
Irriterat läge

Nu tycker nog dom flesta att det gått så pass långt med den kassa supporten från EA och DICE/Canada. EA har enligt mig aldrig varit bra på support. Dom flesta spel dom har gjort som har en online funktion har bara blivit sämre och säre ju fler patchar som kommer.
Dom själva är mycket medvetna om att dom inte har gjort ett bra jobb men eftersom dom tjänar multum på att sälja skitsaker så kommer dom att fortsätta. Jag hoppas det kommer en dag då alla strejkar från BF2 så att dom inser att dom måste göra något åt det eller varför inte ännu bättre sälj produkten till ett annat bolag som kan göra spelet bra bättre för en gångs skull. Tills dess tycker jag att man ska ta bort alla patcher och köra spelet på orginal patchen så som det var när det var nytt.
Oj så mycket roligare det var att lira BF2 då

Medlem

håller med... bars så att ni vet det är inte EA som gör patcharna.. det skrev jag i ett mail för länge sen att dom inte kkunnde göra några patchar skulle dom ge fan i det, men sen fick jag tillbaka att det inte var dom som gör patcharna. vete fan vem som gör det men vill ta reda på det.....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Btw, angående strejken. Det var bojkott av bf2 i lördags. Inte för att det räcker enligt mig, men det är en början.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13589


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Fanster:

håller med... bars så att ni vet det är inte EA som gör patcharna.. det skrev jag i ett mail för länge sen att dom inte kkunnde göra några patchar skulle dom ge fan i det, men sen fick jag tillbaka att det inte var dom som gör patcharna. vete fan vem som gör det men vill ta reda på det.....

Det är DICE Kanada som gör patcharna.... helt jävla ologiskt om man beaktar att dom inte gjort spelet.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Enligt mig så skulle det bästa vara att EA säljer rättigheterna till BF2 så att ett annat företag kan lyckas göra ett bättre jobb med det. Trots allt EA skiter i princip i support.

Medlem

Fan att Dice skulle "slaktas" av EA... Var så mycket bättre innan om jag minns rätt.


signatur

Videomupp

Medlem

Pengar, pengar, pengar.... allt handlar om pengar.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

"First you get the sugar, then you get the women, then you get the power"


signatur

Videomupp

1
Skriv svar