Armored Fury finnas att tanka hem

Medlem
Medlem
URK
Medlem
Skrivet av XCan:

Stackare

amen


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Ea:s site nere??

hackad??


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

URK
Medlem
Skrivet av ReLaXe=swe=:

Ea:s site nere??

hackad??

nä det kallas support


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

hur mkt är 9.99 euro?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Någon annan som lyckats tanka hem det?
10 euro blir ca. 95 kr.

Medlem

kan man lägga över det till DVD skiva som vissa har gjort med EF?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

varför vill folk köpa AF mitt i denna röra??

Medlem

för det är cooooooolt.. kanske...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

gör som ni vill men det är sånt här som bidrar med att BF aldrig kommer bli bättre. Om alla kunde hålla sig till orginalet så skulle dom till slut bli tvingade att förbättra BF2 istället för att producera mediokra booster paket

Medlem

Lirade lite precis, gött med nån ny banan..
Betalade 94,64 SEK är helt ok tycker jag.

Medlem

Vart sugen på att köpa Armored, men som någon sa innan, inte nu i denna röra. Vi borde införa helbojkott av AF så att de förstår att vi som spelare är besvikna. Lördagens bojkott räcker inte, man måste slå dem där det gör ont. Alltså AF


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av Fanster:

hur mkt är 9.99 euro?

Nittien krånor och tolv ören.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vart sugen på att köpa Armored, men som någon sa innan, inte nu i denna röra. Vi borde införa helbojkott av AF så att de förstår att vi som spelare är besvikna. Lördagens bojkott räcker inte, man måste slå dem där det gör ont. Alltså AF

"Lördagens bojkott"?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Aah! AF på väg ner nu. Tvingar mig till ett välkommet avbrott i tentapluggandet....saved by the...nånting...:-P

*bojkottar bojkotten*


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem
Skrivet av Fanster:
Skrivet av WildThing:

Vart sugen på att köpa Armored, men som någon sa innan, inte nu i denna röra. Vi borde införa helbojkott av AF så att de förstår att vi som spelare är besvikna. Lördagens bojkott räcker inte, man måste slå dem där det gör ont. Alltså AF

"Lördagens bojkott"?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13589


signatur

Videomupp

Medlem

oj... hehehe såg jag inte....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

prövade Harvest lite, tyckte det var rätt skön design på den banan iallafall...

Medlem

Köp det i dollar istället, det blir billigare än euro, ca 70:- kostar det då. Alltså, välj region USA istället för Sverige.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

ok, nu är det har jag testat alla maps i armored fury, mitt betyg blir att det suger röv, det passar väl alla tanks och flyg horor därute,enda som var hyfsat var road rage, annars var det bara ett jävla massa åkande i tanks....

Medlem

Har spelat det nu och jag gillar det...


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

japp och vad är det jag har sagt på detta forum hela tiden om AF. Att det bara kommer att bli en ännu större BF2 röra!

Det kunde man väl lista ut bara på namnet Armored Fury???

Alla som lirar BF2 borde veta hur det ligger till. Det är så pass illa som det redan är med alla tanker nördar som enbart sitter i en tank för att få poäng så att man kan få ett nytt vapen och en fjantig medalj!

så än en gång så har folket gått på EA simpla försäljnings ideologi, gör ett mediokert spel som har ett lockande namn så kommer massvis med folk att köpa det.
Tack och lov att jag inte har köpt ett enda boosterpaket för det jag har hört av dom som köpt det så har det inte varit så mycket possitiva reaktioner.

Inaktiv

ville bara tilläga att jag inte enbart hatar BF2. Jag gillar bara inte hur EA/DICE har utvecklat spelet.
Dom skulle aldrig ha börjat med det globala poäng systemet. I alla fall så skulle det inte vara så lätt att plocka poäng. Enligt mig så är det poängsystemet som har strulat till BF2 rejält

Medlem

Men du behöver inte spela AF om du inte vill. Du kanske tycker att den är kass för att du själv är kass på tank, apc och flyg. Så var snäll och sluta klaga, du har ju inte ens prövat det. Så tyst nu så dom som tycker BF2 är kul får skriva utan att du ska komma med kommentarer hela tiden.

Min lösning till ditt BF problem: Sluta spela.


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Förhoppningsvis kommer AF föra med sig att alla tank och apc "whores" försvinner. Även om tanksen och APCerna tillför en ganska viktigt del i banor såsom Strike at Karkand, så kommer det alltid finnas folk som baserapar sönder banan och glädjen för alla på servern. Vi kan hoppas att sånt folk försvinner till AF så dem kan möta varandra, till deras egna förtret.


signatur

Videomupp

Medlem

Pimpim, du kan väl inte mena att du blir förvånad att det är en massa tanks i ett "booster"pack som heter Armored fury
Det är ju inte så att det heter Infantry fury


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

nej nej det förstod jag gott och väl jag bara skrev på ett litet sarkastiskt sätt.

Medlem

köpte armored forces igår.. sen har ja märkt att af (anistropisk filtrering) inte fungerar längre!

kör AA via spelets inställningar (o därmed programtillämpningar i atis ccc)

o Af kör ja via atis ccc (8x)

men de funkar inte längre

Medlem
Skrivet av pimpim:

ville bara tilläga att jag inte enbart hatar BF2. Jag gillar bara inte hur EA/DICE har utvecklat spelet.
Dom skulle aldrig ha börjat med det globala poäng systemet. I alla fall så skulle det inte vara så lätt att plocka poäng. Enligt mig så är det poängsystemet som har strulat till BF2 rejält

varför? är ju bara dom som bryr sig om stats som säger så? för andra kvittar det. personligen tycker jag stats är det minsta problemet med spelet.

12
Skriv svar