Tror ni att dom kommer göra något åt nya patchen?

Medlem
Tror ni att dom kommer göra något åt nya patchen?

Hej allihopa:O

Nu är det ju så att hatet mot BF2 finns överallt, vart man än tittar..

Det enda problemet för mig är då jag får vänta i 100 år på att komma in på en server.. och sen när man trycker join game så flyger man ut till sin fina bakgrund..

Så.. jag ser det som en ganska stor möjlighet att EA och hela alltet vet om dethär.. men tror någon att dom kommer göra något åt det?

Medlem

Eventuellt händer det väl något. Jag ser ingen anledning till att de skulle prioritera det längre. Folk har köpt spelet -> Deras jobb är klart.

Folk som är fans kommer att köpa BF 2142 hur som helst och dem som har insett hur otroligt dålig support som ges kommer inte att göra det. Mao, de vet att dem kommer att tjäna massa pengar på det nya spelet vilket gör det mindre intressant att laga ett gammalt spel som inte längre drar in några stora mängder pengar.

Medlem

Familjeguff, det är ett problem som disskuterats här i forumet och lösningen på problemet är lite skumt. Antingen så kan du, ansluta till en bf2 server via SF som någon rekommenderade. Eller så kan du starta upp bf igen och ansluta på nytt. Sistnämnda fungerar för mig iaf, även om det suger aparsle att behöva starta om så fort det är något problem


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Familjeguff, det är ett problem som disskuterats här i forumet och lösningen på problemet är lite skumt. Antingen så kan du, ansluta till en bf2 server via SF som någon rekommenderade. Eller så kan du starta upp bf igen och ansluta på nytt. Sistnämnda fungerar för mig iaf, även om det suger aparsle att behöva starta om så fort det är något problem

Jo... är riktigt irriterande:P och jag har ju inte haft problem med det förut.. så lyckas DICE kanada igen o allt blir konsitgt... jajja.. vad ska man göra..

Sen jag har inte SF...:( Det ända jag vill ha från SF är vapen.. orkar inte köpa vapen:P

Men aa... tack för svaren:)

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Sen jag har inte SF...:( Det ända jag vill ha från SF är vapen.. orkar inte köpa vapen:P

Om du söker i forumet så finns det en lösning på det problemet oxå


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jo jag vet, Jag va faktiskt inne på Nexuz igår för att fixa upplåsningarna.. Men såklart så ska de inte gå.. *VARFÖR JUST JAG?!*

Det gick inte att starta BF2 eller SF..

"Startar applikation" *jobba jobba jobba* "Avslutar applikation"
"Avslutat!"

Dem sa att de fick dethär problemet ibland, de skulle fixa sig ifall jag tog en annan dator, men nej då, och inte nästa, och inte nästa, och inte nästa... kanske 10 datorer senare har jag inte tid längre, skulle me klassen på teater. De va lite irriterande

Medlem

hoppas att det kommer nån hotfix eller nått sånt snart.. bli tokig.... alla jävla töntar som fuskar..


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Med det där att man åker in i väggen? Inte stött på det faktiskt.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Med det där att man åker in i väggen? Inte stött på det faktiskt.

inte???? spelar du på karkand händer det nästan varje omgång, men är en admin inne så åker dom ut :D, har blibit ner pepprad av dom ett 10tal ggr...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Ah, jag kör med healthhack, så jag dör inte. Kanske därför. Men jag har faktiskt inte noterat det en enda gång, men jag är ju inte alltid så observant när jag spelar.

Medlem

Jo, det där med att dom står innuti en vägg och skjuter har jag råkat ut för, speciellt vid närmsta MEC flaggan ifrån USA flaggan på SAK. Jag blev ju tokförbannad men vad kan man göra när alla admins är borta eller helt enkelt bara är idioter?

En fråga på tal om något helt annat, jag har sett att folk brukar skriva "?admin *spelarnamn* baserapear" eller "?report bla bla bla"
Vad är det förnågot? är det admins som skriver sånt eller?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar