Upplåsning av vapen?

Medlem
Upplåsning av vapen?

Undra hur det funkar med upplåsning jag och en polare är på samma rank men jag har låst upp 3 vapen mer än han vad beror det på..?

Jag har SF och lirat lite där...
polaren skaffa det med nu i hopp om att få lika många upplåsningar som jag, men icke

Beror de på att jag har lirat SF eller e de nöe annat ?

Tack på förhand

Medlem

Om du har SF får du 2 upplåsningar varje gång. Har du bara BF2 får du en. Man får en ny rank och upplåsning vid samma poängtal oavsett spel. Du behöver alltså inte spela SF för att få tillgång till upplåsningarna. Du får bara 1 mer varje gång för att du har SF helt enkelt.

Medlem

tror att det är så jag med..... hehe


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Han har rankat 3 rankar med vanliga bf2 nu och fått 3 upplåsningar och har nu installerat SF kommer han få 3 extra nu direkt eller måsta han börja om men ranksen för att få 2 varje gång...

han borde väll få dom eller ?

(hoppas ni hängde med=)

URK
Medlem

du kommer att få 3 direkt


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Va?! Får man? Gött! Måste få igång mitt BF2 och SF så jag får några nya Unlocks jag med!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Så när man installerat SF så ska man alltså få 3 vapen direkt? Det verkar som han inte fått de? Tar det tid? eller måste man göra något speciellt ? han har startat spelet och kollat men inget har hänt kanske tar en stund?

Inaktiv

Ja fixa ffs för jag får inga vapen

URK
Medlem
Skrivet av akitaka:

Så när man installerat SF så ska man alltså få 3 vapen direkt? Det verkar som han inte fått de? Tar det tid? eller måste man göra något speciellt ? han har startat spelet och kollat men inget har hänt kanske tar en stund?

japp du måste spela SF några minuter på en SF karta sen måste du vänta på att de minutrarna ska regga sig hos gamespy sedan ska du logga in på SF igen och då får du lika mycket unlock till som du har på vanliga bf2.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Han fick dom nu...
tack ska ni ha för alla svar nice som fan

1
Skriv svar