Inaktiv
Droppa fordon!?

Tänkte när jag hörde om det första gången att det kunde bli en kul grej i spelet. Som man kanske kunde få användning för när man bailat från nån heli t.ex. Men det som händer är att man som commander kan droppa ungefär 3698st fordon i minuten över hela jävla kartan LOL. Sen att träffsäkerheten i när man placerar/droppar fordonet är större än det fetaste snipergeväret i världen har ju bara gjort att det blivit det bästa vapnet som commanderna har mot snipers, Fasta AA, stänga av vägar m.m. Detta är ju faktiskt löjligt långt ifrån vad tanken med att droppa fordon var....eller? Kunde man inte lägga in så att fordonen alltid landar bredvid soldater och ev byggnader? Som läget är nu tycker iaf jag att det bara är löjligt.

Medlem

De borde ju driva lite tycker man. Man själv kan inte hoppa fallskärm utan att flyga åt helvete. Sedan borde man inte kunna dumpa så ofta heller.

Det har hänt att jag haft nytta av det dock. När commandern hjälpt mig alltså. Får ju aldrig spela Commander för jag har för lite poäng.

Inaktiv

här gjorde dom ett rejält misstag att lägga in vehicle drop, visst en kul grej, men va faen, det regnar ju bilar överallt,dom skulle ha gjort så att det bara gick att släppa fordonen på vägar och öppna fält...

Inaktiv

gör som det var i BF vietnam där man fick transportera fordon själv med hjälp av en vajer som man kunde skicka ner från helikoptrarna.

Mycket bättre

Medlem

Jag tyckte det var ett rent helvete att få tanks/bilar att fastna på kroken vet inte hur många gånger jag krashade bara för jag skulle hålla på och fjanta med att flytta fordon


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Borde det inte räcka med att "hovra" över bilen/tanken och trycka på nån knapp för att sänka kroken, och sen lyfta skiten?


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

jo det var så man gjorde men det var svårare att stå still i luften med en HEUY en vad det är med en BH. men sak samma det hade varit mycket roligare om dom fixade det till BF2

Inaktiv

Hade varit bättre om dom fixa den satans red tag buggen iställer för att hålla på att lägga in massa nya funktioner....

Medlem

Ja, red tag buggen är mer frekvent nu än någosnin tycker jag. Igår jag sköt jag ner tre egna flygplan eftersom mina missiler låste på mina kamraters flyg. Förbannat irriterande...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Inaktiv

Sen verkar nya patchen vara en "anslutnings problem patch" Har aldrig varit med om att anslutningen bryts så här ofta.

Medlem

Redtag bugg? har ni sett den blå-tag-*2-UAV buggen?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Jag spelade igår för första gången på väääldigt länge, satt och sniprade och myste lite i ett hörn, så vips fick jag en jeep i huvudet. Jävlar vad paff jag blev ^__^


signatur

En styck signatur.

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Redtag bugg? har ni sett den blå-tag-*2-UAV buggen?
http://img329.imageshack.us/img329/3540/twouavs6qw.jpg

hehe inte nog med vi har en red tag bugg, nu har vi fått en blå tag också, hade problem med den på battlefield gotland servrarna,men det roliga är att han syns på kartan som vän, jobbigt läge för honom när man har listat ut att han är fiende

Inaktiv

Hahaha! Är det bara jag, eller känner ni också stanken av en dålig programmering av BF2? :\


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Smells like teh shit:)

Medlem

"Blå-tag-buggen" har jag också upplevt. Kolla följande tråd:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=1745

1
Skriv svar