omodifierat innehåll?? va pysslar bf2 me?

Medlem
omodifierat innehåll?? va pysslar bf2 me?

börjar me o säga att ja har ORGINAL..

kan inte längre lira detta spel online!? ansluter till en server (provat olika) men när allt laddats så åker ja ur till den menyn o en ruta kommer upp

" du kan bara spela online om du har ett omodifierat innehåll, installera/återställ bf2 igen"

ja har för faaan inte rört nå filer eller liknande........

Medlem

Jag hade samma problem första gången jag installerade Battlefield 2. Jag uppdaterade Punkbusterfilerna manuellt och efter det funkade det.

Läs mer här:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bf2.php

Medlem

funkade inte me de heller! satans skitspel

Medlem

har du några moddar installerade? isåfall, går du in på community, moddar, och sen väljer du Battlefield 2, (tror att det är så) och så SKA det funka, gör det inte det, ominstallera det....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

ja har euroforce installerat! nyss ominstallerat de för 3:e gången för att få +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050 att fungera som de ska!! satans ea/dice elelr vilken de e som håller i tyglarna vägrar ju implentera wide stöd i detta spel (o i alla deras andra me)

Medlem

Men alltså eftersom BF2 inte har officiellt stöd för widscreen kan du ju inte gapa på DICE ifall du inte får igång spelet när du försöker köra widscreen iaf.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

nä klagar inte på avsaknaden av widescreen nu!

Inaktiv

Ja hade det problemet när jag kunde patcha spelet och spela det, jag installerade den patch jag redan installerat en gång till sedan funka det.
Gjorde det typ varje gång vi skulle lira.

Medlem

Skitspel :evil:
Ominstallation fungerar inte heller


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

hmm.. fan vad skumt.. har alltid funkat för mig, men gör så att du avinstallerar BF och sen så raderar du alla filerna i "Battlefield 2" mappen som ligger i Mina dockoment, och prova igen. Kanske funkar kanske inte kolla oxå så att alla filer är bort där du har installerat c:\Program\...\...\battlefield2 för tex...


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

Mikolino: Patchade du efter euroforce om inte sluta grina.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv

Det är bara att ominstalera hela BF!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem

Orkar fasiken inte, det får bli soppkorgen istället.
Det verkar vara så tomt på servrarna numera att det knappast är värt besväret.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Du måste ju installera full 1.4-patch efter inst. av Euroforce

Medlem

Har inte Euroforce då jag inte vill betala för en patch.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

jag vet inte vad bf2 pysslar med men min mat blev god som fan i dag :$:) tog lök,potatis , moröter och ko kött ner i en gryta av gjutjärn med lock slog på en hel del mörk öl å grädde å lite salt, peppar. blev en hel del öl över hehehehe och det är ju inte fel, nog om det. stoppa in grytan i ugnen i ca 2 timmar vid ca 175 -150 grader och maten är klar. Det där med tiden och tempen beror en hel del på hur det går med spelandet men man ska inte gå under 1 timme, bara till å ta en runda till.:up:

Medlem
Skrivet av stormejon.:

jag vet inte vad bf2 pysslar med men min mat blev god som fan i dag :$:) tog lök,potatis , moröter och ko kött ner i en gryta av gjutjärn med lock slog på en hel del mörk öl å grädde å lite salt, peppar. blev en hel del öl över hehehehe och det är ju inte fel, nog om det. stoppa in grytan i ugnen i ca 2 timmar vid ca 175 -150 grader och maten är klar. Det där med tiden och tempen beror en hel del på hur det går med spelandet men man ska inte gå under 1 timme, bara till å ta en runda till.:up:

And the award for todays forumtroll is...


signatur

Videomupp

1
Skriv svar