Medlem
MÅSTE man ?

TJa alla BF 2 lirare XD

Jag tror många håller med om att de var kul att spela de FÖRSTA bf 2 alsså innan alla patchar o shit kom.. De var kul när de var svårt o komma upp i rank.. nu äre ba för lätt.:D

Men allafall tänkte ba fråga... För att få alla dem nya vapen som kommer från Special Forces i BF 2 måste man ha special forces ? även om man vill ba spela dem i BF2 ?

Finns det nån möjligthet att testa dem i singleplayer ?

och jag tyckte att 1.3 var någolunda bra patch men kan man ba köra local co op med minst 2 spelare(människor) På bara 16 player maps:S:S: ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

För att få tillgång till SF vapnen så behöver du inte ha SF, det räcker med att du har tillgång till det, m.a.o polare, internet cafén you name it. Sedan loggar du in med din användarnamn och lirar en eller två banor. Loggar ur och loggar in igen och vips så får du en rackarns massa unlocks som sedan fungerar i vanilla


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

HAHA jasså tackar XD.. Men kan man spela med vapnen på singleplayer `? innan kunde man ba ändra i filerna men funkar inte nu ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Inte vad jag vet, men det kanske finns säkert en modd eller något.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Det finns en mod. Vet inte om den funkar längre dock. Har inte provat den själv, men vet att det iaf har funnits en som fungerade. Det räcker f ö att spela en bana i SF och få 1 kill typ. Sedan är det bara att logga ut och in.

Medlem

Det där att man kan fusk-låsa-upp vapen verkar lite dodgy, undrar varför inte EA har fixat det än.

Medlem

Okej.. nu ahr jag spelat 3 banor hehe... Men de var bf 2 banor måste de vara SF bana ??


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

URK
Medlem
Skrivet av Tomzi:

Okej.. nu ahr jag spelat 3 banor hehe... Men de var bf 2 banor måste de vara SF bana ??

japp


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Okej^^ men j*vla skit blir utslängd till skrivbordet helatiden hur fan fixar man det ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

URK
Medlem
Skrivet av Tomzi:

Okej^^ men j*vla skit blir utslängd till skrivbordet helatiden hur fan fixar man det ?

det finns några få sakern man kan göra fast oftas så hjälper de inte så folk gör vad de kan igenom att gnälla på ea som rövknullar de mera igenom mera patchar som buggar ännu mera.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

jag fixat det:D Vill man spela BF 2 så ska man starta spelet genom SF , Vill man spela SF så starta man det genom BF 2:D WORKD (Y)

En emn anna fråga för att unlocka ett SF vapen måste man först unlocka BF 2 vapnet ?. T.exAntitank.. Måste man Unlocka den shotgunen(DAO bla bla bla) o sedan P90 ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

jag fixat det:D Vill man spela BF 2 så ska man starta spelet genom SF , Vill man spela SF så starta man det genom BF 2:D WORKD (Y)

En emn anna fråga för att unlocka ett SF vapen måste man först unlocka BF 2 vapnet ?. T.exAntitank.. Måste man Unlocka den shotgunen(DAO bla bla bla) o sedan P90 ?

Jupp. Först vanlig, Sen kan du få Special Forces. Men om du vill kan du skippa Special forces vapnen och välja fler vanliga. Tex ta både Dao-12 och M90 (snipern, tror den hette så ), för att sedan ta SF vapnen. Tror det ska gå iaf, men har inte prövat själv.


signatur

Videomupp

Medlem

M90 är ju ingen höjdare, den ger lika mycket skada som den vanliga snipern plus att siktet är mycket tjockare så det blir svårt att sikta (imo).


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

M90 är ju ingen höjdare, den ger lika mycket skada som den vanliga snipern plus att siktet är mycket tjockare så det blir svårt att sikta (imo).

Siktet kan disskuteras, men den ersätter den vanliga eftersom man med skicklighet och tur kan plocka ner en helikopter. Svårt, men det går.


signatur

Videomupp

Medlem

Den ersätter Kinas och Arab snipern, för deras jävla snipergevär är för jävla usla. L96 är dock överlägset bäst.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Den ersätter Kinas och Arab snipern, för deras jävla snipergevär är för jävla usla. L96 är dock överlägset bäst.

Precis, tycker den ersätter den amerikanska också. Men detär väl bara jag. Fast kom ihåg att de andra armernas gevär är halvautomatiska, så man behöver inte sikta så mkt.


signatur

Videomupp

Medlem

jag skiter i m90 de är den senaste jag vill ha den svarta sniper:D

har nu unlockat alla vapen och den svarta snipern är så grymt bra siktet är SÅ smalt plockar alla i huvet ^^


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

det låter som jag kanske skulle låsa upp det snipergeväret då
Dock vet jag inte om jag har några fler unlocks ifall jag lirar SF. Jag är First Sergeant, någon som vet om man bör kunna låsa upp resten av vapnen då?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Sniper rekomenderas starkt specielt om du spelar SF.. För inte lönt och ta MEDICS eftersom AK är redan bra och SAS o Amerikanarnas är också bra(usa har redan den).

Mina personliga favoriter.

1, L96A1
2, P90 (Eftersom det är Antitanks och mp5 och dao är rean skiten)
3, H&K G36-E
4,FN Scar-l
5, G3

[http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/]

om du vill testa P90 och sniper så kan du alltid ladda ner( 8-) ) Euro Forces (Euro har de vapnen) elr köpa den o testa dem där:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Sniper rekomenderas starkt specielt om du spelar SF.. För inte lönt och ta MEDICS eftersom AK är redan bra och SAS o Amerikanarnas är också bra(usa har redan den).

Mina personliga favoriter.

1, L96A1
2, P90 (Eftersom det är Antitanks och mp5 och dao är rean skiten)
3, H&K G36-E
4,FN Scar-l
5, G3

[http://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/]

om du vill testa P90 och sniper så kan du alltid ladda ner( 8-) ) Euro Forces (Euro har de vapnen) elr köpa den o testa dem där:D

P90 är kass dock Jäkla ärtbössa. Då är Dao-12 mycket bättre.

Och om man vill testa vapnen är det enklare att plocka upp dem från någon som haft det, när han dött.


signatur

Videomupp

Medlem

Jo p90 är kass men inte bättre än de andra.. de har jue 50 skott tar du semi och skjuter med jämna mellan rum så lovar jag dig de är bra..:D Fast jag är endå alltid bara i Cobran så p90 är ba så nåt o ha med haha:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem
Skrivet av Tomzi:

Jo p90 är kass men inte bättre än de andra.. de har jue 50 skott tar du semi och skjuter med jämna mellan rum så lovar jag dig de är bra..:D Fast jag är endå alltid bara i Cobran så p90 är ba så nåt o ha med haha:D

Jag har försökt att köra med P90, Jag har fösökt att gilla den men det går inte, Suger i närstrid, tar för lite. Suger på långa avstånd, för opricksäker. Lirar man med Daon är du närstridens mästare, tills du får slut på ammo

På längre avstånd skjuter jag iaf vanliga soldater med Raketgeväret så P90 har föga användning för mig.


signatur

Videomupp

Medlem

haha okej ^^ .. I rest my case


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Jaja tycker du den är bättre så är det för dig. Man är ju alltid bättre med olika vapen. Men testa med Daon. Otympig i början, men sen lär man sig och då kan man ta allt i princip Fast om man kör Daon kan pistolen va bra att lära sig för stora avstånd om man inte vill slösa ammo för raketgeväret.


signatur

Videomupp

Inaktiv

åfyfan p-90 är ett skämt, nä dao-12 är bättre och ska man skjuta på avstånd, då funkar fan pistolen bättre, är det någon mer här som tycker M-95 är mycket bättre i SF??? för jag får känslan att det är mycket lättare i SF....

Medlem

P-90 är sannerligen ett skämt om man tänker på den verkliga eldhastigheten som P-90 har. Jag förlorade en närstrid mot en sniper en gång med den jävla bössan och han knivade inte mig utan jag fick bank av hans M-24...... LMFAO. Så den skiten använder jag aldrig mer, länge leve DAO


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

--> LEARN IT <-- Live it,Love it ^^:D:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Inaktiv
Skrivet av Tomzi:

--> LEARN IT <-- Live it,Love it ^^:D:D

hehe nä jag håller mig nog till min kära L-85, den gör jobbet p-90 inte klarar av

1
Skriv svar