1.3 å musknappar

Inaktiv
1.3 å musknappar

Hej...
Är det nån som har någon lösning på hur man ska göra för att kunna "binda" knapparna på musen till olika funktioner i spelet. Tidigare så hade jag att man växlade mellan vapen och handgranat på tumknapparna på min microsoft intelli mus men det går ju inte nå mer......Man kan fortfarande ställa in knapparna i "options" men sen när man e inne i spelet vägrar dom att funka.......SUUURT.....

BRA JOBBAT DICE/CANADA..........Håll er till hockey i fortsättningen.......

Inaktiv

jag har samma problem....... det är ju lite drygt att man inte kan andvända tumm knapparna på musen nu med nya 1.3 patchen

Inaktiv

Jag har inga problem med det. Har en Logitech mx1000.

Medlem

Jag har en mx518 och har inte heller några problem. Men testa att sätta tumknapparna till vanliga tangenter i progammet till musen, t.ex. stora tumknappen till 'SPACE'.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

G5 och inga problem.

Inaktiv

Har löst problemet efter viss hjälp av complex77 ( tack för hjälpen )..... Man måste tydligen efter 1.3 ha drivrutinerna för musen installerade annars funkar inte knapparna inne i spelet men i menyerna dock.....på annat sätt kan jag inte tolka det eftersom dom funkar nu efter drivar installation....

Inaktiv

Måste vara microsft råttorna som har problem då. Jag sitter på en MX510 o har inte upplevt några problem.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Inaktiv

Samma här, inte uppdaterat en drivrutin på år o dar

1
Skriv svar