Så J*vla trött...

Medlem
Så J*vla trött...

Nu har den nya patchen fuckat upp BF2 totalt. Kan inte joina en server längre utan att få crash to desktop. Jävla DICE/EA...dom borde sluta göra spel och patchar, för dom vet tydligen hur man programmerar... det enda dom kan stava till är "PENGAR"

någon mer som hoppas på ET:QW?
Hoppas ID&Splash damage tar sig i kragen och bevisar för världen ännu en gång att de är bäst på att göra MP-spel...8)


signatur

BF2,Starcraft,Diablo2,Quake3,Quake2Gloom...

Inaktiv

ja har samma prolem ja med blir utkasstad till skrivbordet

Medlem

Det är väl bara att installera om *suck*


signatur

BF2,Starcraft,Diablo2,Quake3,Quake2Gloom...

Medlem

den nya patchen, var nog det störta felet i hela BF2 histoira....


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Är ni absolut säkra på att servern ni anslöt till körde samma version då?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

blir ju inte utkastad till skrivbordet bara för att det är fel verra?

själv är jag lyckligt lottat som aldrig haft problem med någon patch, jo en gång, men det var handhavande.

Medlem

Jag har aldrig tidigare haft problem med patchar men efter denna uppdateringen vägrar spelet starta...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Medlem

Snacka om bra timing.

Lagom tills att AF skall släppas, så kan spelarna inte spela spelet...

Hoppas de förlorar $$$ så att de börjar tänka, som omväxling.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Hoppas de förlorar $$$ så att de börjar tänka, som omväxling.

Man kan ju hoppas, dock har jag ju inget förtroende om att dom någonsin kommer börja tänka i andra banor än i $-Riktningen :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Tänkte bidraga med ett problem som uppstod för mig i samband med patchningen:
Patchade - Allt funkade fint, spelade lite men sen dagen efter när jag skulle äga battlefield.no så vägrade BF2 komma förbi inloggningsskärmen utan jag fick bara "server has refused the connection". Dvs innan jag ens kommit in i själva spelet. Kom bara till inloggningskärmen.

Rebootade 2 gånger, startade om bf2 6-7 gånger och slutligen fungerade det. Det tog ungefär 1 timme från det att jag ville spela tills att jag faktiskt fick spela.

Jag har 100 spänn i timmen, jag skickar fakturan till EA!

/Grind

Medlem

Aldrig haft problem med någon patch.

Medlem

Håller med med Hellpower här. Antingen har jag väldigt tur eller så... nja då vet jag inte. För det har aldrig varit något krångel för mig när jag har patchat spelet. Och sen har jag aldrig fått någon krash.

Medlem

det är kaos.. . inte kul å´va servervärd på 1.3.. .. vi har haft 11 serverkrascher på 2 dygn sedan 1.3. ... händer vid 50-60 players. Inte så att servern själv brakar, utan det är bara BF2 som ger vika! Aja, det är nog mer kaos på Dice/EA i detta läge.

Medlem

Inte heller haft några patchproblem. Men så har jag bara kört 1.22 och 1.3.

Medlem

Jag har väl haft lite strul med patchar från och till, men det har alltid löst sig med lite extra meckande.
Men nu orkar jag inte mer, efter patch 1.3 kan jag välja server, ladda kartan, men när spelet ska starta så kraschar det till skrivbordet. Varje gång. Jag blir så trött, hur svårt kan det egentligen vara?

Medlem

Nu har jag oxå fått smaka på 1.3patchen och jag var också ute för att det krashade när jag anslöt till ens server som jag spelade på dagen innan. Men jag anslöt till en annan server och då funkade det, senare när jag anslöt till den första servern som fick bf att krasha, då fungerade det som vanligt igen. Så något skumt är det iaf.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Så är det om man är snål och sitter med en skit dator och snålband, börja nog bli tid att skrota era C64. mimimimimimimimimi på er alla med skit datorer =P

Inaktiv

Säg aldrig något ont om C64. Den är grunden till allt liv på denna jord.....ave C64


signatur

a.k.a. KjellChevelle
AMD 64 3800+, 2Gb ram Corsair, Asus 7900 GT 256Mb, MSI K8N Neo4 m.m

Inaktiv

Bilden försvann med 1.3 patchen...
Håller på o krånglar, ska nog fixa sej...

Sarge


signatur

God coded the world in six days

1
Skriv svar