URK
Medlem
patch 1,30

det värkar som EA släpper snart patch 1,30 för den har läckt på några ställen på nätet just nu.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Mm tankar i denna stund ner den från bf2.se... öppnade upp EAdownloadern och tänkte tanka den fulla patchen därifrån men där fanns bara dom gamla patcharna?! Jag tycker att dom borde ju finnas där först av alla ställen... men men...


signatur

Squeeze the trigger...

Inaktiv

Dax att ut och prova, hoppas bara det finns nägra patchade serverar för jag glömde kolla det innan jag patchade.

URK
Medlem

gillar skarp att man kan slänga jeepar på snipers som commander fast har lyckas få 3 jeepar komma upp och ner när de landar hela tiden.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jag vågar inte installera patchen riktigt ännu får nog vänta och se folks reaktioner först :)... plus vänta på att servrarna blir patchade oxå.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Finns det någon server som har uppdaterat till 1.3?
Vore ju skoj att spela lite och testa!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem

Tja jag får då 450+ rankade servrar påmin lista.


signatur

Videomupp

Inaktiv

okay, såg att Datorbutikens samtliga servrar är uppdaterade.


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem

det enda som jag har att gnälla över är serverbrowsern och sen att dom knappt lagt ner nån energi på att göra vehicledropikonen snygg samt gjort dom nya rösterna "likvärdiga" med resten (mycket dålig ljudproduktion)


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

har inte testat patchen än men hur funkar coop nu då ?... Kan man creata en localgame med typ 32 players co op ?


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

De har ju förstört server browsern totalt iaf. Nåja, lika bra att ta en paus från BF2 vid dessa tentatider.

Medlem
Skrivet av XCan:

De har ju förstört server browsern totalt iaf. Nåja, lika bra att ta en paus från BF2 vid dessa tentatider.

Ja det har hänt nått jätte mysko med server browsern. När jag klickar på en server så pingen refreshas så flänger den upp och ner när jag sorterat efter ping, inte heller så hålls den markerad.

Blir tvungen att sortera efter namn från och med nu, eller gå efter favoriter :/

Medlem

Frågan är hur i helvetet man kan missa en sådan sak under testandet. Som tur är har man snälla vänner och inte behövt betala för ett spel med så här pass dålig support, och inte fan tänker jag köpa BF2142 heller. För mig har redan 'ET:QW wins it!'

Medlem

XCan, vad menar du igentligen med "under testandet"? du tror väl inte på full allvar att DICE skulle testa sina skitpatchar dom kastar åt oss?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Hmm, browsern har aldrig fungerat bra så varför skulle den göra det nu

Inaktiv

Jag brukar alltid använda "ögat" när jag letar servrar. Funkar mycket bättre tycker jag.

Medlem
Skrivet av W1shmast3r:

Jag brukar alltid använda "ögat" när jag letar servrar. Funkar mycket bättre tycker jag.

Yepp, funkar fint, dock har jag inte fått ladda ner någon filteruppdatering på hur länge som helst :S
när jag ska filtrera på version så är den högsta versionen 1.03 :/


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

URK
Medlem
Skrivet av Zark:

Hmm, browsern har aldrig fungerat bra så varför skulle den göra det nu

förut funkade den skit nu funkar den knappt alls. om du inte tror att det kunde bli värre så har dice canada lyckas göra det.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Det här var ett kul spel tills den här patchen dök upp. Att man vill hindra squad surfing när man spelar clan matcher kan jag förstå men på public förstör det bara spelet eftersom man oftast inte hittar någon vettig sqaud-leader. Segt djävla nötande. Ingen dynamik. Ingen möjlighet till kreativa initiativ.
Går det inte att slå på squad surfing i serverns inställningar?

Inaktiv

Som ni säger så har dom gjort nåt med serverbrowsern så servern kan flyga all världens väg när man klickar på den. Man får en annan pingtid o då sorterar browsern in den där den passar.

Däremot har dom fixat en allvarlig brist i den. Innan så kunde jag inte ta update serverlist, då blev det helt tomt i listan o inget hände. Så enda sättet att få upp några servrar var att klicka på multiplayer precis när man startat spelet o låta den köra där automatiskt. Inte så kul att behöva starta om spelet för att browsa en andra gång nu är det inga problem med det längre.


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem
Skrivet av The Slayer:

Innan så kunde jag inte ta update serverlist, då blev det helt tomt i listan o inget hände. Så enda sättet att få upp några servrar var att klicka på multiplayer precis när man startat spelet o låta den köra där automatiskt. Inte så kul att behöva starta om spelet för att browsa en andra gång nu är det inga problem med det längre.

Är det inte underbart att det bara tog ett år för dom att fixa den buggen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Allvarligt testar de aldrig sina patchar ordentligt innan de släpper den? på fullaste allvar?! Kan förstå vissa saker men att en server krashar så fort man avfyrar en TOW från en bil i SF är ju sjukt att missa och så server browsern nu.

Inaktiv

bara o ha en samling servers i favoritlistan så har man inget ont av det


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Mitt spel vägrar starta sedan jag patchat det...


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Sedan att man fortfarande inte kan sortera sina favoritservrar på NÅGOT sätt är ju ffs bedrövligt


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Oh ännu ett bra tillfälle att promota PRMM.

De som lirar PRMM har inte patchat än och det verkar ha lönat sig.
DICE/EA kan gå och gömma sig.

PRMM for the win!!

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

Sedan att man fortfarande inte kan sortera sina favoritservrar på NÅGOT sätt är ju ffs bedrövligt

Ehm såvida man inte har 50 servrar i favoritlistan så behöver man väl inte sortera dom? Jag har 3 favoriter


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem
Skrivet av The Slayer:

Ehm såvida man inte har 50 servrar i favoritlistan så behöver man väl inte sortera dom? Jag har 3 favoriter

Mjo jag fick rensa lite idag hehe, det måste varit iaf 30 servrar, och säkert hälften var röda :/

Men varför ohh varför funkar det inte att skrolla bland servrarna med mushjulet? Eller är det bara min mus som inte vill funka?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Fyfan vad jag hatar BF's ingamebrower, varför kan dom inte göra något enkelt och jäkligt bra som CS har, det är nog den bästa ingamebrowsern jag prövat på!

Jag kan inte t.ex ens adda en server till mina favoriter längre, skriver jag in Bredbandsbolaget hittas bara 1 server, jag trodde att dom hade mer än det?

12
Skriv svar