Inaktiv
Pingpong.

En fråga!
Alla verka bytta till de ledande laget i slutet, och ofta blir jag automatisk flyttad
till de förlorande laget precis innan det är slut.
Vad bestämmer vilken som blir flyttad, jag har fundera på poäng men verka inte stämma.:down:

Medlem

den första som dör


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

den första som dör

Sant, om än jävligt märkligt.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Det systemet funkar inte riktigt som det borde. Vet inte hur många gånger som jag suttit i en superbra grupp, voip, vi leder och min poäng ligger så jag ska få medalj, och Boom, i sista sekund så hamnar jag i motståndarlaget. Hatar sådant


signatur

Videomupp

Medlem

Japp, spelet borde ju direkt prioritera bort dom som spelar i grupp så att inte grupperna splittras. För man blir ju skogstokig när man blir överskickad till andra laget när man fått in flyt med sitt team.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Jag hatar att bli överflyttad! Jag hålle rmed Burglars resonemang.
Flytta över någon av dom som inte har hoppat in i någon squad! På så sätt så uppmanar man ju folk att gå med i squads och detta resulterar förhoppningsvis i ett bättre teamwork och större framgångar för laget!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Inaktiv

?Den första som dör?

Hehe fan de va de värsta anledning jag hört, undra om den som koda in detta inte ens viste vilket spel det var till. :\

Medlem

Ja, för helvete, det är det värsta man kan uppleva. särskilt, som ni säger, att man hamnat i en bra grupp. Hur jävla kul är det på en skala... hoppa från en sida, och sen hamna på andra sidan, och ännu roligare om de inte kör teamplay alls på andra laget... Det finns liten chans att man kan arbeta tillbaka ett övertag... men sen om man skulle bli överflyttad igen... då kan man ju bli rent förbannad och slå sönder ESC-knappen bara för att kunna sticka från den jädra servern...


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Det finns liten chans att man kan arbeta tillbaka ett övertag... men sen om man skulle bli överflyttad igen...

Fan jag vet inte hur många gånger det har hänt mig :evil: man kämpar som en jävul och sedan när det finns en flagga kvar så blir man överflyttad till det förlorande laget. Det var ju JAG (lmao) som gjorde att dom vann


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv

Det roligaste va att det va en flagga kvar, så jag blev överflyttat
(jippie!! -.-) så jag stack till en bakre flagga och tog den, helt plöttsligt så började det lagget vinna och det va 30/10 i tickets så det va jävla jämt och men jag lyckades vända det!

BANG!

så va jag i mitt gamla lag, och förlora rundan!!

jag slängde mig över Alt+F4 och spela inte igen resten av dagen,
fan va sur jag va på den servern -.-

1
Skriv svar