Genomgång av BF 2142 på film

Inaktiv
Genomgång av BF 2142 på film

http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=82788

Ta en titt och se vad som kommer i BF 2142

blir troligen ett köp för mig

Medlem

OT: [ThreeZool] din avatar är nästan helt synkad till Hypocrisy - A public puppet!

Inaktiv

Det verkar faktiskt lite najs. Hoppas de jobbar flitigt på några grymma banor. Än så länge har de bara visat en va? Om det är för få banor kan nog många bli väldigt negativa, speciellt i vetskap om att man antagligen kommer få köpa nya banor i framtiden. Men är det minst 10 bra banor är jag klart intresserad! Verkar vara rätt snabbt gameplay, 5 sec spawntid istället för 15 och helikoptern lyfte bra mycke snabbare än i bf2.

Inaktiv

och glöm inte att det bara tar några sekunder för att ta över en missile pad i titan mode, ser riktigt nice ut

Medlem

Glöm inte alla obligatoriska (störiga) buggar som kommer ta ett antal år att fixa till.

Medlem

Bilderna har inte imponerat men jag hoppas på att BF2142 ska ta serien till nästa steg och inte bli ännu ett BFV. Jag tankar ner filmen nu så får jag se. Jag såg lite bilder från QW:ET här om dagen och måste säga att det inte alls så så tilltalande ut som bara bilerna i sig gjort. Nu är jag alltså tillbaka och hoppas på BF2142 igen. Med lite tur levererar de spelet som de vill ha det från början så de slipper göra stor förändringar 10 månader efter att det släppts.

edit:
Tja, lite intressant såg det iallafall ut att vara. Hoppas att de inför AAS på de vanliga conquest-banorna också, det skulle piffa upp ordentligt.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Hoppas den har samma känsla som i vanliga bf, får bara hoppas att gamla goda BF2 lever kvar.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Åhhhhh nej. Hoppas att ni som funderar på att köppa detta spel ändrar er.
Hela spelet gå ju ut på att sitta i pansarrobotar eller vad man nu ska säga.
Det kommer vara 10 gånger värre än vad det är i BF2 men alla apc och tank nördar som inte kan lira och mste därför sitta i en tank för att ha en chans.
2142 kommer bli en enda stor robot sörja

Inaktiv

det här framtidsdravlet är inget som kittlar mina smaklökar, jag känner enbart stor avsky mot att smutsa ner denna fina spelserie på detta sätt. De kunde ha lanserat det som ett fristående spel för det har inget i BF-serien att göra!


signatur

Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.8Ghz | Corsair XMS 2x2048Mb 800Mhz | Sapphire Radeon 4870X2 | Corsair TX750W | Creative X-Fi Xtreme | Windows Vista 64

Medlem

Det känns förjävligt, jag lovade mig själv att aldrig mer köpa ett EA spel efter allt strul som varit med patchar och sånt. Men nu har jag helt klart ändrat uppfattning om 2142, jag gillar ju speltypen helt klart plus att dom faktiskt promotar folk att vara i teams nu, tänker på att squadleader får extra prylar att ha med sig, t.ex den där ascoola svävande kulspottarmaskinen


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

URK
Medlem
Skrivet av Burglar:

Det känns förjävligt, jag lovade mig själv att aldrig mer köpa ett EA spel efter allt strul som varit med patchar och sånt. Men nu har jag helt klart ändrat uppfattning om 2142, jag gillar ju speltypen helt klart plus att dom faktiskt promotar folk att vara i teams nu, tänker på att squadleader får extra prylar att ha med sig, t.ex den där ascoola svävande kulspottarmaskinen

så är det ju med varje spel de släpper. de bygger upp en tro och något bra som de missköter fulständigt. tänk bara hur bra tex bf2 kunde vara om de tog hand om det. eller b&w2 kunde varit bra om de inte kluvde spelet och säljer i 2 delar osv


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Du har helt rätt URK. Förmodligen blir det väl likadant, för det är ju liksom inte så att man får se några buggar i filmerna hehe. Precis som man inte gjorde i BF2 filmerna heller, men sedan kommer buggarna som en spark på scrotum.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Glöm inte att det är fortfarande EA som gör spelet...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av The Slayer:

det här framtidsdravlet är inget som kittlar mina smaklökar, jag känner enbart stor avsky mot att smutsa ner denna fina spelserie på detta sätt. De kunde ha lanserat det som ett fristående spel för det har inget i BF-serien att göra!

I'm with him ^^

1
Skriv svar