US Intervention släppt

Inaktiv
Medlem

Man hinner ju FFS inte med alla modar som kommer!

Medlem

Tj bättre det än i hl2. Där verkr ju aldrig moddarna komma. Suttit och väntat på en viss jurassic park mod sen releasen


signatur

Videomupp

Medlem

Eh jag kan inte riktigt greppa vad som är så fantastiskt med denna modden? Står ju ingen info alls på deras hemsida.

Verkar vara en DesertCombat kopia till ett spel som redan är i nutid.

Vad ingår? Nya banor/ljud/vapen/fordon?
Finns det några fler spelsätt en det evigt ut-tjatade och skittråkiga conquest?

Inaktiv

Finns ingen snabbare server för nerladdning? Filecloud är segt som vanligt...

Inaktiv

Helt underbar mod så långt som jag har provat! Massor med nya kartor, inkl. stadsbana. Gatustrider man mot man när det är som bäst:) Nya härliga vapenjud och enginers har AA missiler...Lite folk på servrarna ännu så länge, men när de ca 800 mb är nertankade av veteranerna kommer det att bli riktigt kul.

Medlem

BF2.se har snabba servrar!

Inaktiv

tycker det låter lite som en ripoff på PRMM.

Och sen verkar devsen vara rikgit kassa på att promota modden. finns som sagt ingen info om den på hemsidan. LOL

Medlem

prmm 0.3 is the shit.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Inaktiv

kan ju säga att den här modden är som DC till bf1942....vilken underbar mod, de enda som jag igentligen har o klaga på är att attackhelin är övermäktig, o verkligen skumt att piloten ska skjuta "tv guided" som inte ens är tv guided längre....de är ju trots allt en attackheli som SKA enligt orginalet vara 2 man i besättningen, en skytt o en pilot

Medlem

Den är laser-guided och alla tankers HATAR den, för man kan inte göra så mycket åt den utom att hoppa ur tanken när det börjar pipa...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

jo men säg EN helikopter som laserguided avfyras av piloten....eller att den låser på sitt mål utan att man måste sikta mer än ha nosen åt ungefär rätt håll...

1
Skriv svar