Träffindikation vid användning av Sniper Rifles

Medlem
Träffindikation vid användning av Sniper Rifles

Hos mina kompisar samt filmerna som jag har sätt så ger sniper rifle en feedback på samma sätt som alla andra vapen när man träffar. Felet är bara att jag inte har någon feedback, och detta endast då jag använder sniper rifles. Är det någon inställning jag har missat eller har jag för låg detaljnivå? (Kör allt på lägst)

Medlem

Det är inte alltid som jag får någon "feedback" på att jag träffat, men ca 75% av gångerna så funkar det. (kör allt på högsta)


signatur

Sugen på att spela BF2 med ett glatt gäng?
I sådant fall kolla gärna in http://www.phd-gamers.se/

FML
Medlem

Hemligheten är att du måste hålla inne knappen efter du har skjutit. Då får du "feedback" om du nu träffar det vill säga.

Medlem

Det måset provas! Träffa gör jag enligt bf2.com med 45.65% träffsäkerhet.

Medlem

Jag upplever det som att headshots inte ger någon indikation på träff.. Varesig det är sniper eller inte..:)

Medlem

Med sniper är det ju dock ett mindre problem p g a att det står att killen är död iaf

Medlem

51.71% träffsäkerhet med sniper-gevären. För några månader sedan spelade jag bara sniper, jag har ett KDR på 8.3185 som sniper. Du måste som sagt hålla kvar siktet för att få konfirmation på att du träffat.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

51.71% träffsäkerhet med sniper-gevären. För några månader sedan spelade jag bara sniper, jag har ett KDR på 8.3185 som sniper. Du måste som sagt hålla kvar siktet för att få konfirmation på att du träffat.

Trots detta så har jag ÄNDÅ en mycket större penis...:\

Medlem

Problemet med att hålla kvar är ju att det tar sån jävla tid att få iväg skott 2, som oftast är det dödande.
Och då hinner snubben springa iväg...


signatur
1
Skriv svar