Project Reality Mod

Medlem
Project Reality Mod

Missa inte denna gryma mod till bf2
www.realitymod.com

-7 costum maps (mer kommer)
-2 nya vapen (mer kommer)
-2 nya fordon (mer kommer)
-3 nya Spel sätt (Extration, Single obj mm)
-Natt banor ( Natt sikte )
-Realistikt spel sätt

Helt sjukt grym mod


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

PRM är den typ av mod som man tycker är kul i några dygn. Sedan slutar man när man inser dess brister och när folk börjar förstöra för varann.

Medlem

låter mer som vanlig bf2..

prmm har nog brister precis som alla andra spel/mods
dock mindre än vbf2 berorende på va man letar efter


signatur

Im a First Person Killer

Medlem
Skrivet av Black7:

Missa inte denna gryma mod till bf2
www.realitymod.com

-7 costum maps (mer kommer)
-2 nya vapen (mer kommer)
-2 nya fordon (mer kommer)
-3 nya Spel sätt (Extration, Single obj mm)
-Natt banor ( Natt sikte )
-Realistikt spel sätt

Helt sjukt grym mod

Ej att förglömmas, grymt bra nya ljud.

Rekommenderar också demma otroligt bra mod!:up:

Medlem

Jag spelar denna mod dagligen, mest pga att jag älskar användet av BRA lagspel. Grupper planerar sina attacker och soldaterna följer sin gruppledare.

Sen kör dom flesta servrar med AAS (Advance and Secure) så att man måste ta flaggor i ordning. Vilket gör att striderna blir mer intensivare och koncentrerade på ett mindre område.

Nästa verision 0,3 ser jag fram emot. Hoppas fler kommer börja spela denna mod

Medlem

Har inte testat denna mod tidigare, men den verkar ju grym!
Ska genast ladda ner den när 0.3 släpps

Medlem
Skrivet av Kamikaze:

Har inte testat denna mod tidigare, men den verkar ju grym!
Ska genast ladda ner den när 0.3 släpps

Vänta inte tills 0.3. Ladda ner modden direkt, det behövs mer spelare

Medlem

Det är just det som är problemet, det finns nästan inte spelare. Verkar som om alla väntar på V0.3.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Har spelat lite 0.25 nu, ruskigt skön mod må jag säga, synd bara att det är så dött på servrarna som sagt.

Inaktiv

jag förstår inte varför folk inte har upptäckt denna mod än???

Vägrar folk att lira modden för att den har lägre tempo eller? Kom igen nu det behövs mer folk på PRMM servrarna. Slopa VBF2. Det har bara blivit ett enda stort Arnold vs. Stalone krig där man rusar fram mot en klunga för att ösa 70 mag för att förhoppningsvis hinna döda 1-2 st innan man själv dör av ett 50000 kg tungt kulregn

Medlem

Lite och lite folk runt 20 tiden brukar det finnas ca 3 servar med ungefär 20-30 pers på varje det är juh lagom..

det perfekta med moden är att det går att lira en 2 vs 2 och det är hur skönt som helst..


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

Måsta jag prova.
Tack för tipset!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ingamebrowsern brukar ha problem med att hitta dessa servrar Måste gå omvägar för att hitta.

Inaktiv
Skrivet av pimpim:

jag förstår inte varför folk inte har upptäckt denna mod än???

Vägrar folk att lira modden för att den har lägre tempo eller? Kom igen nu det behövs mer folk på PRMM servrarna. Slopa VBF2. Det har bara blivit ett enda stort Arnold vs. Stalone krig där man rusar fram mot en klunga för att ösa 70 mag för att förhoppningsvis hinna döda 1-2 st innan man själv dör av ett 50000 kg tungt kulregn

Problemet för modar är väll EA:s ranksystem, Alla har blivit beroende av att samla poäng. Vet inget om Reality men NAW har ett ranksystem dok fastnade inte den modden för mej.

Ska testa Reality i helgen.

Medlem

Jag tycker iallfall det är skönt utan ranking. Ranking är ju så tråkigt då alla försöker sno poäng.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Jag tycker iallfall det är skönt utan ranking. Ranking är ju så tråkigt då alla försöker sno poäng.

Om jag inte minns helt fel så är PRMM rankat. De kör med eget ranknings system. Lite mer realistiskt nu när deflesta är private och kanske bara 2 på servern är över gunnery sgt

Inaktiv

med tanke på det dära med ranking. Jag har hört att man kan ladda hem något som heter ABR till PRMM. jag provade det men det verkar inte som att jag kan få det att funka. skrev på ABR forumet men ingen vill svara så om någon här har det programmet så kan ni kanske vara snälla att hjälpa mig med hur man får det att funka.

OBS! jag är inte poäng kåt men det skulle fortfarande vara roligt att få custom made ribbons och dyligt så att man känner sig värdig8)

Medlem
Skrivet av TheEdge|Jinx:

Ingamebrowsern brukar ha problem med att hitta dessa servrar Måste gå omvägar för att hitta.

den funkar dock måste du klicka ut alla filter förutom

same mod, same version och punkbuster + map size.

för att dom ska visas.


signatur

Im a First Person Killer

Medlem
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Vantskruv:

Jag tycker iallfall det är skönt utan ranking. Ranking är ju så tråkigt då alla försöker sno poäng.

Om jag inte minns helt fel så är PRMM rankat. De kör med eget ranknings system. Lite mer realistiskt nu när deflesta är private och kanske bara 2 på servern är över gunnery sgt

Japp prmm kör med ABR ett alternativt ranking system.. man behöver en client some man får från ABRs hemsida..

För att få det att funka måste du alltid starta spelet genom ABR's client som innehåller en browser som visar dom servers som kör med ABR activt


signatur

Im a First Person Killer

Inaktiv

ja men det är där skon klämmer.
jag öppnar ABR och så klickar jag på serverlisten där det står project reality 0.25 och public ranked world.
Om jag öppnar upp någon av dessa 2 så hittar jag alla servrar men när jag klickar på join server knappen så öppnas inte BF2 utan det blir bara svart på skärmen. och då måste jag klicka ctrl,alt,delete för att få bort blackscreenen.

Sen en annan sak när man öppnat ABR så står det ju GSLogin:
Där skrev jag mitt BF account namn. är det rätt eller vad ska det stå där?

Medlem
Skrivet av pimpim:

ja men det är där skon klämmer.
jag öppnar ABR och så klickar jag på serverlisten där det står project reality 0.25 och public ranked world.
Om jag öppnar upp någon av dessa 2 så hittar jag alla servrar men när jag klickar på join server knappen så öppnas inte BF2 utan det blir bara svart på skärmen. och då måste jag klicka ctrl,alt,delete för att få bort blackscreenen.

Sen en annan sak när man öppnat ABR så står det ju GSLogin:
Där skrev jag mitt BF account namn. är det rätt eller vad ska det stå där?

japp bf2 loggin name och pass ska med där ja..

ang svart på skärmen ja vet fan inte kolla med ABR killarna eller häng i #projectreality på quakenet å fråga där


signatur

Im a First Person Killer

Inaktiv

jag är lite noob. vad är quakenet???

jag kollade runt på ABR forumet också. där stod det från andra som hade skrivit om hur ABR funkade om att man måste fixa någon server eller liknande????

Medlem

kan vara så att din host fil i windows/system32/drivers/etc foldern är skrivskyddad om så ta bort skrivskyddet och testa igen..


signatur

Im a First Person Killer

Inaktiv

okej nu fixade det sig med ABR tack black7 för dina svar men det var så enkelt att jag bara behövde registrera om mig på deras hemsida.

Nu över till något annat. alla ni som lirar PRMM har ni xfire??

ifall ni har det kan ni skriva era nicks så att jag kan adda er

Inaktiv

Ännu ett problem. Nu fungerar det att starta PR med ABR utan problem. men nu är det själva ranking systemet som verkar krångla. jag har gått upp i rang till vice korpral nu men varje runda jag spelar får jag tex special forces badgen som jag redan fått när jag spelade ca: 3 timmar innan.

vet någon vad problemet är ????

Inaktiv
Skrivet av Black7:

Missa inte denna gryma mod till bf2
www.realitymod.com

-7 costum maps (mer kommer)
-2 nya vapen (mer kommer)
-2 nya fordon (mer kommer)
-3 nya Spel sätt (Extration, Single obj mm)
-Natt banor ( Natt sikte )
-Realistikt spel sätt

Helt sjukt grym mod

Skräp!! Ladda inte ner skiten. Vänta tills de riktiga moddarna kommer.

Minimoddar som denna har ingen framtid.

Medlem

LOL ingen framtid? snacka om att ha noll koll..

nya banor, vapen och fordon läggs in i varje patch
nya spel modes, massa tweaks, bättre balancering + mindre focusering på arcade känsla mer på realism.

Ett community där devs lyssnar på spelarna till 98%
skit proffsigt dev team *jag vet jag är testare snackar med varje dag*
En rusktigt proffsig tunering som devs håller i är du hardcore Prmmare och gillar riktigt realism kör är det här modden man ska testa/lira

gillar du arcade kör något annat..


signatur

Im a First Person Killer

Medlem
Skrivet av pimpim:

Ännu ett problem. Nu fungerar det att starta PR med ABR utan problem. men nu är det själva ranking systemet som verkar krångla. jag har gått upp i rang till vice korpral nu men varje runda jag spelar får jag tex special forces badgen som jag redan fått när jag spelade ca: 3 timmar innan.

vet någon vad problemet är ????

ta search på ABR forumet tror jag sätt detta förut.


signatur

Im a First Person Killer

Medlem

Version 0.3 är ute nu!!!

Medlem

Lol det var ingen som hade tid att skriva "woohoo" eller? Alla gör sig iordning för att spela medans de tankar?

12
Skriv svar