Medlem
Armored Fury

Detta ser ju jäkligt kul ut, men när kommer det??

:>


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

WeX
Medlem

i anslutning till patch 1.3 sägs det, vilket, om jag inte är helt ute och cyklar, är i juni.
men jag gillar fantasin i deras krig: fientliga makter lyckas landsätta stridsvagnar på amerikas bakgård! let the pansarslag-gigantus begin!


signatur

Boom headshoot!

Medlem

Längtar till den nya helin..

Inaktiv

Ska bli kul med lite nya banor iaf.

Medlem

Ja, jag fastnade också för den där bilden när jag såg den
Ny helikopter, fräsig miljö på banan och stridsvagnar i största allmänhet. Wee!

Nog för att jag fortfarande är lite skeptisk till booster packsen, men mindre så till Armoured Fury än vad jag var till... ja, vad nu det förra eländet hette.

Inaktiv

om ni längtar efter ny heli och nya maps så kolla in denna sida: www.realitymod.com
där finns mer info om den sjukt roliga modden

URK
Medlem

håller med varför ska man köpa nåt som man kan få grattis med en mod.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Ser kul ut.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Inaktiv

det är förbenat kul också. Det var så EA skulle gjort BF2 från så som realitymod har lyckats med.
Så som BF2 ser ut nu så är det bara totalt kaos där alla springer i en köttig klunga bara för att få många poäng eftersom att alla är så poängkåta.
Med PRMM så måste man hålla sig i squads och använda sig av lite taktiska attacker istället för att kötta rakt in bland fienden.

Inaktiv
Skrivet av pimpim:

det är förbenat kul också. Det var så EA skulle gjort BF2 från så som realitymod har lyckats med.
Så som BF2 ser ut nu så är det bara totalt kaos där alla springer i en köttig klunga bara för att få många poäng eftersom att alla är så poängkåta.
Med PRMM så måste man hålla sig i squads och använda sig av lite taktiska attacker istället för att kötta rakt in bland fienden.

Skitmod. Skippa sådana här minimoddar och vänta på the real stuff istället.

Inaktiv

jag förstår inte varför folk tycker att modden inte är något att ha. PRMM är ju 50 gånger så roligt som VBF2 och alla expansions där det bara gäller att ösa 100000000 kg handgranter och kulor in i en jävla klunga som står runt en spawn för att döda så många som möjligt plus att 40 jävla tanks och apc's åker runt och köttar allt på banorna.
Vad är det roliga i det hela.

Bara för att göra det hela ännu värre så ska det släppas en expansion men namnet armored fury.
Bara namnet får mig att börja gråta men samtidigt skratta. För när alla VBF2 spelare börjar inse att spelet enbart går ut på att absolut inte hålla sig till sina squads och lyssna på order utan man ska röja som en jävla rambo ´plus att man ska ha 60 tanks och apc's med eller emot sig också. Efter det kanske folk börjar förstå att PRMM är det perfekta valet för dom som vill använda sig av taktik och teamwork och spelglädje.

Men det lär väll dröja ett tag eftersom att ingen förstår sig på denna geniala mod

Medlem

Vad är VBF2 ?

Medlem

VBF känns som vanillaBF2 eller något i den stilen. Hur som helst, lagom roligt av nissarna att göra ett spel med ännu mer attraktiva flygfordon, som om inte halva laget står vid dem redan som det är...

Nu kommer någon säga: "Spela på en bättre server!" "Spela seriöst med en klan!" Men ett spel klarar sig inte utan en stor public-bas. Dessutom spelar knappast någon på en dålig server med meningen utan idioter infinner sig överallt.

Inaktiv

Äh, dom som tycker PRMM är roligt kan ju ta och spela det!
Själv så har jag köpt samtliga extra paket till BF dvs. Euroforces och SF. Jag är sanslöst onöjd med EF men väldigt nöjd med SF.

Visst är det roligt med nya banor och sånt tjafs! Jag vill se lite uppdateringar i vanliga BF. Ge oss lite nya banor, nya fordorn etc. Folk börjar tröttna och slutar spela!


signatur

BF2 Stats I Medlem i PHD
Dator¤ Asus A8N-SLI Premuim ¤ AMD 3500+ ¤ 2GB RAM ¤ XFX 7800GT ¤ 250GB SATA2 ¤ Samsung 930BF ¤

Medlem

Alla sägerall Euro forces suger men jag lär nog införskaffa det ändå, Gotta get em all^^


signatur

Videomupp

1
Skriv svar