Cod4 - extremt hackigt.

Medlem
Cod4 - extremt hackigt.

Hej, jag har fått problem med mitt Call of duty 4.. när jag spelar online så i början flytter de på hur bra som helst, sen när som helst så kan de bara börja hacka. typ laggar . sen så försvinner de sen så kommer de tebax igen.. de kommer och går när de vill.

Vet ni va de kan vara för fel? , Jag har haft mitt Cod4 Felfritt försn nu jag kom hem i sommras som de börjar strula. Jag har dom senaste Drivisarna ..

Grafikkort: Nvidia GeForce 6600 GT


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Samma grafikkort som jag har men jag har dom i SLI istället och jag får inget "hack" när jag spelar. Kan vara att du får FPS drops. Om du inte redan kör på låga inställningar så byta till det och se hur det blir då.

Hoppas det löser sig för dig!

Medlem
Skrivet av PaRad0x:

Samma grafikkort som jag har men jag har dom i SLI istället och jag får inget "hack" när jag spelar. Kan vara att du får FPS drops. Om du inte redan kör på låga inställningar så byta till det och se hur det blir då.

Hoppas det löser sig för dig!

Jag kör på high, och jag har provat me allt på low. fortfarande samma..


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Ett par saker att testa: Kör du Norton AV så testa att stänga av det när du börjar spela.
Kör du trådlöst nätverk så kolla så inte Windows söker efter tillgängliga nätverk, det ger lag på ca 10-15 sek nån gång var 4-5 minuter.

Testa att dra ner konsollen och skriv /cg_lagometer 1
du får då en graf som visar om laggen är lokal (övre raden) eller nätverksbaserat (nedre raden).

Medlem

Det ska jag prova, Jag Trådlöst nävterk. så det kan ju vara därför också.. Tack för svaren


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

1
Skriv svar