Problem med Patch 1.4 och 1.5

Inaktiv
Problem med Patch 1.4 och 1.5

Tjoho!

Har nyss installerat patcherna 1.4 och 1.5 och det blev inga problem med installationen, men när jag går in på multiplayer så söker jag efter servers, det står " getting info from 12000 servers" fast det kommet inte upp några servrar på server listan, vet du varför? har installerat patcherna i activision mappen.

Och det kan inte vara brandväggen som spökar eftersom jag har testat stänga av den helt, och jag har inte sök på local.

Men har också testat andra patcher, där det har stått, " du måste ha cod4 installerat innan patcherna ska funka" eller nått liknande, men det har jag ju, har avinstallerat spelet 2 ggr nu fast det har inte funkat ändå!

Tacksam för svar!

Inaktiv

Ibland så får man klicka några ggr..innan det dyker upp nått.
//CoreHard

Inaktiv
Skrivet av CoreHard:

Ibland så får man klicka några ggr..innan det dyker upp nått.
//CoreHard

Problemet är att det står att jag är tvungen att installera cod4 innan jag kan använda patchen :s

Medlem

Du ska ha patch 1.4 och 1.5 och inga andra. Tyvärr är den inbyggda serverbrowser i cod 4 bara ett skämt. Jag själv använder den inte alls utan jag kör Xfire som serverbrowser i stället. Funkar perfekt.

Inaktiv
Skrivet av MMLazarus:

Du ska ha patch 1.4 och 1.5 och inga andra. Tyvärr är den inbyggda serverbrowser i cod 4 bara ett skämt. Jag själv använder den inte alls utan jag kör Xfire som serverbrowser i stället. Funkar perfekt.

Det vet jag, men det står fortfarande att jag måste ha cod4 installerat, som jag redan har.

Någon som vet varför?
Sen har jag sett att när man installerar patchen så står det att man måste ha en kopia av call of duty 4 . Någonting jag har missat?

Medlem

Jag minns inte själva vad som står när man patchar men undrar om det inte alltid står att man ska ha spelet installerad, oavsett om man har det eller inte. Kan du inte genomföra patchningen?

Inaktiv

Det är inte så att du kört nån "Demo".. verre tidigare..?
//CoreHard

Inaktiv
Skrivet av CoreHard:

Det är inte så att du kört nån "Demo".. verre tidigare..?
//CoreHard

Nope det har jag inte, har köpt spelet och allt.

1
Skriv svar