Call of duty5 Pacific assult???

Medlem
Call of duty5 Pacific assult???

Kotaku is reporting a rumor today that Call of Duty 5 is actually already playable. Here's what they had to say:

Sources tell us that the upcoming Call of Duty 5 game in development is already playable, and currently going through quality assurance.

Treyarch is also said to be the developer, and the title, we're told, is set in a WWII Pacific environment and will be using Call of Duty 4's engine, the same engine on which the upcoming James Bond: Quantum of Solace movie game is being built.

Yesterday, on the company's call to investors, Activision publishing CEO Mike Griffith said CoD5 would be coming to Xbox 360, PlayStation 3, PC and DS, in addition to a return for the franchise to PS2 and Wii for the first time in two years.
As you can see, the rumor also states that COD5 will be in the pacific theater. Stay tuned for more!

Så det så:up:

Medlem

Nykel ordet här är "rumor", jag tror ingenting innan det blir bekräftat.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Jag tror att det är sant

Inaktiv

Hoppas att det är sant, verkar ju rätt häftigt:)


signatur

"The day Microsoft makes a product that doesnt suck, will be the day they make vacuum cleaner."

Medlem

Uhmm då köper jag det.

Medlem

Jag var lite tveksam på om detta verkligen skulle bli ett bra spel, men nu vet jag att nog det kommer bli rätt bra.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Woxzii:

fake

Vi får se i fall det är fake i nästa pc gamer

Medlem

Palla ännu ett pacific ww2 spel

Medal Of Honor Pacific Assault va uruselt.. Och har helt tröttnat på andra världskriget.. Tyskarna förlorar i slutet i alla fall

Medlem

Personligen så tilltalar "nutids-shooters" mig mest, just nu iaf


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Palla ännu ett pacific ww2 spel

Medal Of Honor Pacific Assault va uruselt.. Och har helt tröttnat på andra världskriget.. Tyskarna förlorar i slutet i alla fall

Det finns inte så många pacific ww2 spel.
Medal of honor pacific assult är ett utav dom bästa moh spelen dom har gjort..
Men alla får ha sin åsikt

Medlem
Skrivet av Alesi09:
Skrivet av NookiE-afk:

Palla ännu ett pacific ww2 spel

Medal Of Honor Pacific Assault va uruselt.. Och har helt tröttnat på andra världskriget.. Tyskarna förlorar i slutet i alla fall

Det finns inte så många pacific ww2 spel.
Medal of honor pacific assult är ett utav dom bästa moh spelen dom har gjort..
Men alla får ha sin åsikt

Spelets handling va bra och så.. Men jag retade mig som satan på motorn dom använde. Och det faktum att japsarna överlevde skott mellan ögonen ibland

Medlem

Lite nytt om cod(5):World at war.
Co-op,Fordon i mp

Inaktiv

är det sant att cod5 är ww1

nj
Medlem
Skrivet av super play:

är det sant att cod5 är ww1

Nej, det utspelas under andra världskriget vilket FZ har [n=25417 rapporterat].

1
Skriv svar