Nya kartorna och 1.6 på gång till PC

Medlem
Nya kartorna och 1.6 på gång till PC

\o/
Nu är Variety-map pack på gång till PC, likaså 1.6 patchen som kan dyka upp nån gång i veckan. Tävlingen där man skulle göra en egen bana och skicka in är också avslutad och vinnaren kommer snart upp! Infinity Ward har slutat pissa oss i ansiktet med andra ord.

http://iamfourzerotwo.com/2008/04/05/marketplace-back-to-norm...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fast det verkar ju som om det blir patch 1.6 snart. Sen kartorna senare, kanske mot betalning...
Så läser jag i alla fall fourzerotwo här..

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Fast det verkar ju som om det blir patch 1.6 snart. Sen kartorna senare, kanske mot betalning...
Så läser jag i alla fall fourzerotwo här..

Jojo, kartorna kommer ju senare och patchen nån gång snart.

( ? )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Lite sjukt om man måste behöva betala för nya banor. Jag har ju redan köpt spelet...

Medlem

Jovars, men X-box och PS3 killarna har ju det med och får betala. Tror att vi på PC-sidan åker på det med, och då tror jag det blir ett fåtal servrar som kör dom.

Medlem

Jag tror och hoppas på att dom blir gratis då IW inte har tagit pengar för några banor till PC förut.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

nån som hört nåt mer om nya patchen och kartorna?


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

en bana ska vara en upp datering på carentean(eller hur det stavas) Den kommer att heta cina town. sen ar det två till.

Ni kan läsa om dom på www.totalgamingnetwork.com och sen klicka er vidare till cod

Medlem

tackar!


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem
nj
Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Lite sjukt om man måste behöva betala för nya banor. Jag har ju redan köpt spelet...

Det finns gott om custom maps som är helt fria att använda utan att det kostar dig en krona.

Det har ju trots allt kostat IW pengar att skapa banorna, speltesta och fixa dessa.
Visst att vi PC-spelare är vana vid att få extramaterial gratis från utvecklarna, men det är inget vi egentligen kan ta för givet eller ens är garanterade. Att man har betalat för spelet är ju allt annat än någon garanti för att man ska få mer gratis vid senare tillfälle.

Dock så är väl en anledning till att konsollspelarna tvingats betala för banpaketet bla att Microsoft brukar vara rätt duktiga på att kräva att allt nedladdningsbart material ska kosta pengar, Epic gjorde ju tex Microsoft lite upprörda när de släppte lite extrasaker som fri nedladdning via Live-tjänsten till Gears of War om jag inte minns fel. Skulle inte förvåna mig om Sony har något liknande.

En sak som kan orsaka problem med att ta betalt för banpaketet till PC är ju dock autonedladdningen av filer som saknas, frågan är om det är något IW jobbat på eller om de helt enkelt bara har några avtal med Microsoft och/eller Sony om att banorna måste finnas på deras tjänster i en viss tid innan de får släppas.

1
Skriv svar