Medlem
gold p90 hjelp

kan man ha golden p90? och i så fall hur får man det? (cod4)


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

Här är listan med "guldvapnen" + kravet att få guldskinnet

Golden Ak-47 Complete all Assault Rifle challenges.
Golden Desert Eagle Get to Lv.55.
Golden Dragonuv Complete all Sniper challenges.
Golden M1014 Complete all Shotgun challenges.
Golden M60 Complete all LMG challenges.
Golden Mini-Uzi Complete all SMG challenges.


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

tack för svaret :up:;):D


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

17 heatshots kvar till en guld uzi


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Antingen är jag äckligt kass på COD4 eller så har folk spelat galet många timmar. Jag är inte i närheten av det med något vapen. Har bara digital som bäst med 2-3 vapen, samt en gametime på strax över 2 dygn

Inaktiv

Vissa här har alla guldvapen


signatur

Pass på signatur

Medlem

Har inte heller ett enda guldvapen, men det är på grund av min spelstil. Siktar alltid mitt i målet, inte mot huvudet.

Medlem

jag bara siktar och skjuter

Medlem

Har bara m60 i guld, jobbar dock på ak-47 (saknas inte så mkt för att få den). Dem andra guldbössorna känns inte så viktiga för mig. F ö kört c:a 9.5 dygn ..


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Det e ju bara att ladda ner save file


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Det känns ju verkligen inte som nått man vill. "titta här, jag har alla guld vapen, men kan inte träffa huvuden alls.."
Liite skämmigt imho.

Medlem

Då laddar man ner hack, det är roligt när alla börjar klaga och själv sitter man och skrattar med autoshoot


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Välkommen till en av dom streamande servrar jag är admin på.
Jag finner stort nöje i att vara en del av PBBans och Punksbusted streaming game admins.
Inget är mera tillfredsställande än att vara en del av att få en hacker globalt bannad.

Inaktiv

Jag har en guld M60 men är faktist besviken på den, den är inte i närheten av den glansen jag efterlyste. Sticker mej till min Red Tiger Saw istället.

Medlem

jag är inte säker, men har du "specular map" = ON? Har för mig att det är den som får guldbössorna att glänsa, är inte säker dock .. Mina guldbössor glänser som 17 iaf


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Inaktiv

Tack det hjälpte

Nu ser COD4 ännu coolare ut det trodde jag aldrig det kunde göra

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Välkommen till en av dom streamande servrar jag är admin på.
Jag finner stort nöje i att vara en del av PBBans och Punksbusted streaming game admins.
Inget är mera tillfredsställande än att vara en del av att få en hacker globalt bannad.

Om man råkar köra crackat då?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Då lär du inte ens komma in på en PB server. Det som stör mig personligt mest är folk som kör hacks, jag förstår faktisk inte det roliga. Att köra crackad har jag inte så stora synpunkter på, annat än att det kan bli svårt att köpa bra spel om inte utvecklare och distributörer tjänar bra på spelen.
Fast det kan dom kanske lösa med reklam i spelen.

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Då lär du inte ens komma in på en PB server. Det som stör mig personligt mest är folk som kör hacks, jag förstår faktisk inte det roliga. Att köra crackad har jag inte så stora synpunkter på, annat än att det kan bli svårt att köpa bra spel om inte utvecklare och distributörer tjänar bra på spelen.
Fast det kan dom kanske lösa med reklam i spelen.

Jag kör med hacks pga skadeglädjen!

Extra roligt när man har name steal på F12 och lyckas få på skulden på nån annan!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Skadeglädjen? Att vara så oerhört bra på spelet att man måste fuska?
Jag tror jag hoppar den diskussion, det luktar troll här...

1
Skriv svar