Hur kan man låsa upp specifika tillbehör till vapen?

Medlem
Hur kan man låsa upp specifika tillbehör till vapen?

Jag har lyckats göra en fil skrivskyddad när jag mappade och efter 5timmars spel så sparades inte de upplåsta prylarna till t.ex min Scorpion. Så nu undrar jag ifall det finns någon trainer som bara låser upp det man vill (det finns sådana som låser upp ALLT, men det vill jag inte. Utan bara det som jag redan låst upp) ?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Japp det finns en som du skall kunna välja level på, dock har jag inte provat själv.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Nja alltså lvl 55 har jag varit länge så det har inte påverkats, däremot de senaste 3-4 prylarna jag låste upp har blivit 'låsta' igen.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

ah ok. Hm, vetterackarn då. Kanske går det snabbare att spela så du får dem igen istället för att leta runt förlänge. Hoppas du hittar en lösning iallafall.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

japp det blir väl till att spela ihop runt 400 headshots


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

japp det blir väl till att spela ihop runt 400 headshots

Hehe ojdå! :P:D


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

GL HF de hade jag

Medlem

Jahopp, undrar vad man ska sikta på nu då
Låste upp guld-uzin i förra veckan... det var inte hälften så coolt som jag trodde det skulle vara hahaha. Så jag kör vidare med min P90 8)


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar