Inaktiv
COD 4 utan live

Jag funderar på att köpa COD 4 (till X360) men jag har inte xbox live. Är det värt att köpa ändå?

Medlem

Nja, skulle jag inte vilja påstå. Men du kan ju säkert byta in det eller sälja det till någon efteråt att du spelat de 5 timmar (max) som det tar att klara av.

Inaktiv

Det är minst halva nöjet att kunna köra spel online på konsoll .

Medlem
Skrivet av erge:

Nja, skulle jag inte vilja påstå. Men du kan ju säkert byta in det eller sälja det till någon efteråt att du spelat de 5 timmar (max) som det tar att klara av.

5 timmar?
Sitter du och kör igenom dina spel på easy/Recruit på något sätt?
Nej, man ska köra allt på den svåraste svårighetsgraden om man ska kunna påstå att man har klarat det..

Men i alla fall, jag skulle inte rekommendera att du köper det om du inte har Xbox Live, då det roliga faktiskt ligger i online delen. För det mesta...


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem
Skrivet av Snuffson:

5 timmar?
Sitter du och kör igenom dina spel på easy/Recruit på något sätt?
Nej, man ska köra allt på den svåraste svårighetsgraden om man ska kunna påstå att man har klarat det..

Nej, körde igenom det en gång på svåraste som jag alltid gör i alla spel. Finns ingen mening med att spela på lättaste enligt mig.

Däremot orkar jag aldrig jaga achievements.

Medlem

Jag gillar det både offline och online, men om du ska köpa så är det nog roligast med Live "NADE SPAM!!! FTW!"


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

1
Skriv svar