Medlem
FZ spelare!

Vet inte hur jag ska börja detta men jag tänker förklara hur jag hade tänkt mig:P

Hade varigt trevligt att sitta med er på venten lr något o lira på samma server lr en mer lr mindre Fz server, någon som hade kunnat gilla detta?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Skulle ju kunna vara rätt kul
Synd bara att datorn har börjat spöka.. CoD laggar som tusan, så räkna inte med mig..

Bra idé dock.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

synd ju:(


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

On!

Edit: Nick är "Relic"

Medlem

Xfire??


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Hmm... ska kika på det tror att det installerades ihop med Civ4 men jag e inte säker. Btw så är det med en über-noob du snackar, kört i sådär 2h...

Edit: Jepp jag hade det! samma namn som på FZ...

Medlem

Jag hänger gärna på nångång, eller om ni vill kan ni joina via X-fire när jag spelar. X-fire ID är mmlazarus

Medlem

Mitt namn på X-fire är "djtoptec"


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

darkstoffe85 på xfire.. Inte mycket spelande nu när jag väntar på nya dator delar.. Men fredag så blir det spela av iaf... Sen om det blir public är en annan femma.

Medlem

hehe ok, men jag lägger till=)


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv

Jag har problem med Xfire. Det gör så att CoD 4 stängs av var 15:e minut och all XP som jag skrapat ihop den pågående omgången försvinner utan att sparas... Något tips?

Medlem

hmm, msn då? Air_Forc3@hotmail.com


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

cinnamon, stäng av xfire ingame för cod4. Brukar hjälpa när man har crash problem.

Medlem

jag heter your self(swe)

Medlem

Jag heter på Xfre civilaction2 skulle vara hel ballt att spela ett gäng nån kväll med lite öl

Edit: har addat alla i denna tråden nu

1
Skriv svar