Efter patch 1.5 så är profilen väck!

Medlem
Efter patch 1.5 så är profilen väck!

Hej!

Finns det något mer ställe på datorn där profilena sparas än i "profiles" mappen i 'Call of Duty 4 - Modern Warfare'?

Efter patch 1.5 så är min profil väckeliväck och nu måste man börja om från början igen vilket känns lagom roligt.

Har inte tid/ork att sitta och grinda upp till lvl 55 igen bara för att få tillgång till alla vapen :'(

Medlem

Är profilen borta i utforskaren eller bara i spelet? Om det är i spelet så gå in i mappen med din profils namn och leta rätt på en fil som heter mpdata.corrupted
Döp om den till mpdata så funkar din profil igen, om inte själva filen är skadat.
Oftast så fungerar det.

Medlem

Borta i utforskaren, puts väck, inte ett spår av någon mpdata med eller utan corrupted på hårddisken.

Har inte Activision någon back-up eller något på sina gigantiska drives? Eller kan man knåda ihop en egen profil så man slipper grinda om till lvl 55?

Medlem

Enligt vad jag hört kan man använda sig av en annans profil på något sätt, men jag vet inte hur man ska gå till väga.
Annars kan du spela på orankade servrar, där har du all vapen dom andre har.

Activision har ingen backup, all profildata sparas lokalt.
Måste säga att det här är första gången jag hört om denna fel. Kör du Vista eller XP?

Medlem

Vista, märkte precis att min profil i Dark Crusade är borta med. Hoppas jag inte fått något profil-ätar-virus eller något...

Medlem

Du har kollat i virtual store? Profilerna sparas inte i själva spelet under Vista. (dum fråga, förlåt)

Medlem

Skall kolla så fort jag kommer hem igen (och så fort jag listat ut vad virtua store är ).

Medlem

Virtual store är det ställe Vista sparar din profil. Kolla detta ställe: C:\Users\username\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare

den är från ett engelskt operativ system så i ditt fall är det nog Program i stället för Program Files

1
Skriv svar