Konto till Call of Duty 4: Modern Warfare

Inaktiv
Konto till Call of Duty 4: Modern Warfare

När jag först installerade spelet ville jag börja med singelplayerkampanjen direkt, därför fixade jag aldrig ett konto för att spela online. Antagligen har jag dessutom tagit bort påminnelsen som kommer upp varje gång datorn startas. Min fråga är då, finns det något annat sätt att skapa ett konto? Jag har ju ändå köpt spelet, så det borde ju gå. Jag har surfat runt på spelets och Activisions hemsida men inte hittat någonting.

Tacksam för svar.

Medlem

Konto?
Om det är pc så behöver du inget konto för att spela online.. Skriv se bara till att din cdkey är inskriven under multiplayer options...

Inaktiv

Jag förutsatte att man behövde ett konto, som till de flesta spel online, men det behöver man alltså inte? Jag kan inte ens gå in på Multiplayerdelen av spelet, det kommer upp ett felmeddelande där det står "blablabla har slutat fungera. Windows söker nu en lösning på problemet."

Medlem

Kan du specificera vad blablabla står för? Det är liksom grunden i att kunna hjälpa dig.

Medlem

Det var skumt.. Säker på att du inte kör demot?
Låter mest som om något skulle ha gått fel i installationen.. Testat installera om det?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

MMLazarus: "iw3mp.exe" Sådär ja, nu kan du svaret direkt, va?

Snuffson: Mm, jag får väl testa det. Tänkte bara höra om någon visste någon lösning innan jag ska göra det.

nj
Medlem

Kika i den här tråden i Infinity Wards officiella CoD4-forum, finns gott om tips där.

Medlem
Skrivet av Smexy:

MMLazarus: "iw3mp.exe" Sådär ja, nu kan du svaret direkt, va?

Snuffson: Mm, jag får väl testa det. Tänkte bara höra om någon visste någon lösning innan jag ska göra det.

Ja, det tror jag faktisk. Jag är med på ett annat forum där vi försöker hjälpa till med sånt.
Kolla denna tråd därifrån, den har flera lösningar på just ditt problem: http://www.codboards.com/showthread.php?t=20114&highlight=iw3...

Inaktiv

*Ägd* :$ Det stod att man skulle installera Dx9 från skivan, borde jag göra det med mitt 8800GT? Går det ens? Mina drivutiner är de nyaste. Jag får väl testa att installera om sen om inget annat funkar.

nj: Kollade där, men det var inget som hjälpte. Tack ändå.

Medlem

Tja om du kör vista och har dx10 så känner dx9 installationen av att du har nyare eller samma installerat.. Och installerar inte då. Så svaret är ja. Låt installationen göra sitt.

1
Skriv svar