Medlem
Favorit vapen

vilka är era favorit vapen? min e P90
och vilken bana e best? min e Crosfield tror jag den heter
vad e er besta runda(poäng och kils)? ca 1200 poäng:)


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

Favoritvapen: G3
Bana: Svårt val.. många favoriter.. Pipeline är nog favoriten men gillar även vacant starkt
Poäng: 2900-3000. Kommer inte ihåg den exakta summan.. Fick 2st Expert III challenges på den rundan dock

Medlem

Vad är det för fel på den? http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=29363

Men annars tycker jag om P90.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem

ok


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

Vapen: står mellan AK47 silencer och M4 Carbine (P90 e lite överskattat speciellt med double tap = ingen utmaning) åså får de gärna vara antingen 3x fragnades lr claymores

PS! Grenade launcher till M4'an!

Bana: WET WORK!!!! men Bog är inte heller så tokig (om man inte utsätts för airstrikes å granatregn )


signatur

Chooch it

Medlem

ok Jag her en ny fråga:Vilken rank e ni? Jag e 53 :):P


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

55 från en lång tid tillbaka. Börjar bli rätt så tråkigt att spla nu.. Men får väll skapa en ny gubb och träna upp han på nytt.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Inaktiv

Beror på vilken bana. m16 med red dot sight på långdistans, och g3 med red dot sight när det hettar till i närstrid. Favorit: Crossfire kanske.

Medlem
Skrivet av Elias O:

55 från en lång tid tillbaka. Börjar bli rätt så tråkigt att spla nu.. Men får väll skapa en ny gubb och träna upp han på nytt.

Jag började spela på en moddad server, som kör Heat of Battle, och där får jag börja från början igen. Min rank sparas då på den servern. 55 på alla rankade servrar.

Medlem
Skrivet av Lastbil94:

ok Jag her en ny fråga:Vilken rank e ni? Jag e 53 :):P

Har varit rank 55 ett bra tag nu. Mitt favorit vapen är G36C, nästan i alla spel t.o.m.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har p90 som en favorit.
Har dock på det senaste använt M16 med red dot, den är bra både på nära håll och långt tycker jag. Fast när det kommer många fiender på en gång tycker jag den är svår att använda.

Kan inte peka ut någon speciell favoritbana, men Shipment är en klar favorit. Bog, Crossfire och Vacant gillar jag också starkt. Avskyr av hela mitt hjärta Wet Work, Downpour och Bloc.

Min rank är snart 38 på "andra varvet".

Kommer inte ihåg hur mkt poäng jag haft som mest.

Medlem

jag e nu i 55


signatur

Mvh/Lastbil94

Medlem

Jag gillar Uzi.
själv är jag rank 14
köpte cod 4 för några dagar sen.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Vapen: MP5
Bana: Downpour
Äckligaste banan: Overgrown


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Bästa banan:
Overgrown sabotage
Crossfire S&D
Block TDM
Strike domination
Shipment FFA
Strike HQ

1
Skriv svar