Inaktiv
COD 5

Är dt säkert att den ska komma ut eller?. finns dt nån slags Trailer eller något ?:up:

Medlem
Medlem

Den ska komma ja. Endast till konsol dock. Görs av Treyach som gjorde CoD3.
Inga trailer dock, långt kvar till release.

Medlem

men...varför ska de envisas med att göra spel som är konsol exklusiva? CoD är ett PC spel i grunden och borde i första hand komma till PC!! det var ju tom snack om att CoD3 skulle komma till PC...är detta deras nya stil att göra vartannat spel konsolexklusivt?!

Vill ha ett nytt CoD i modern tid! inga fler WWII-konsol-spel


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det blir nog modernt. Men det finns stora pengar i konsoll. Och att ta varannan PC, varannan konsol ger längre utvecklingstidar.

Inaktiv

Kommer nog inte bli någon höjdare jämfört med CoD4 om nu Treyach utvecklar det. 3an vart ju rent skräp.. exakt kopia av 2an fast något mer slipad grafik. Dom verkar inte vara intresserad av att utveckla hela CoD serien.. bara flyter med på det som redan gjorts.

Medlem

Det är så här att Treyach utvecklar Cod5 (troligen slarvigt), men under tiden utvecklar IW Cod6 som kommer att ta lite längre tid. Precis som det var med Cod3 (gjordes av Treyach) och Cod4 (utvecklades av IW under tiden Cod3 utvecklades).

Så att... så illa är det inte.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Call of Duty 5 kan man lika bra skita i. Det är nästa spel från Infinity Ward som räknas.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Det är så här att Treyach utvecklar Cod5 (troligen slarvigt), men under tiden utvecklar IW Cod6 som kommer att ta lite längre tid. Precis som det var med Cod3 (gjordes av Treyach) och Cod4 (utvecklades av IW under tiden Cod3 utvecklades).

Så att... så illa är det inte.

Slarvigt vete fan. Både IW och Treyarch har lika lång tid på sig för sina respektive titlar. Sedan var ju cod3 riktigt bra ändå till konsol, multiplayer var lyckat med bilar osv om man jämnför med United Offensive.

Vill verkligen inte ha något mer modern combat.
Call OF duty hör hemma på ett ww2 eller ww1 tema.

Medlem

Jo, slarvigt.. CoD 3 var riktigt dåligt, enligt mig.. Jämfört med CoD 4 är 3'an riktigt ruttet.. Men men, alla tycker ju olika.
Hoppas bara inte att dom pallrar sig tillbaka till WWII i CoD 5... Mer nutid tack


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Treyarch lyckades bra med onlineläget iallafall! Det är riktigt kul och med i top 10 på mest spelade spel på Xbox Live atm.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

låter skoj


signatur

Mvh/Lastbil94

Inaktiv

hoppas att cod5 blir modern tid. ww2 spel är inte roliga

Inaktiv

Skulle vara kul med ett Vietnam i CoD serien imo.

Medlem

Vad jag har läst blir det ww2:( Jag sskullevilja se mer av ww1,korea,vietnam.

Irak skulle va kul också

Inaktiv

Skulle vilja se att Treyarch gjorde något annat än WW2. Antagligen är dom för lata. Jag skulle helst se ett krig i afrika där du krigade mot gerrilan eller vinterkriget.

Medlem
Skrivet av MMLazarus:

Den ska komma ja. Endast till konsol dock. Görs av Treyach som gjorde CoD3.
Inga trailer dock, långt kvar till release.

NOOOOOOOOOOOO......de tre orden är det värsta som kan studsa emot min ömma trumhinna......


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Du kommer säkert få spela CoD 6 på PC ändå

Medlem

Ja det är verkligen synd att så pas stora märken som COD släpps till dom totalt underlägsna konsolerna men men vad ska man göra får väll bita i det sura äpplet o hoppas på ett WWII COD6 istället (om sisådär 2-3 år eller vad de nu tar dom att göra ett bra spel)

Inaktiv

5:an är en forsättning på 4:an, för i slutet av fyran när man ska sjuta den fula araben när man ligger ner så förlorar han bara armen:P så det är en forsättning av 4:an

Inaktiv
Skrivet av Alesi09:

Irak skulle va kul också

Call of duty 4 ?

Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Alesi09:

Irak skulle va kul också

Call of duty 4 ?

man är i typ i saudarabien

Medlem
Skrivet av Jonthan:

5:an är en forsättning på 4:an, för i slutet av fyran när man ska sjuta den fula araben när man ligger ner så förlorar han bara armen:P så det är en forsättning av 4:an

Man skjuter honom i slutet av spelet:P

Medlem
Skrivet av Jonthan:

5:an är en forsättning på 4:an, för i slutet av fyran när man ska sjuta den fula araben när man ligger ner så förlorar han bara armen:P så det är en forsättning av 4:an

har du ens spelat COD4? :S

Medlem

Verkar inte så. Ni kanske ska sätta spoilertag på det ni skriver också.

Man skjuter av honom armen i det uppdraget man är krypskytt i Tjernobyl. När man skjuter honom i slutet av spelet så dör han.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Skrivet av q0rra:

Verkar inte så. Ni kanske ska sätta spoilertag på det ni skriver också.

Man skjuter av honom armen i det uppdraget man är krypskytt i Tjernobyl. När man skjuter honom i slutet av spelet så dör han.

..och var han verkligen en Arab?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

[quote=Alesi09]Vad jag har läst blir det ww2:( Jag sskullevilja se mer av ww1

Jomen KÖR IGÅNG!
ww1 lär ju bli intressant med tanke på att ww1 var ganska mycket springaraktframinidödenochvinna10cmpåettår.

"vi drar en mittrush då", Schmack schmack - alla döda av kulsprutor.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av q0rra:

Verkar inte så. Ni kanske ska sätta spoilertag på det ni skriver också.

Man skjuter av honom armen i det uppdraget man är krypskytt i Tjernobyl. När man skjuter honom i slutet av spelet så dör han.

..och var han verkligen en Arab?

Nej, han är ryskt, ledare för det Ultra nationalistiska ryska partiet ju


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Verkar som dom ska göra 2 versioner, en av andra världskriget och en modern version. Jag gillar bara nutid krigsspel.

Medlem

Jag längtar efter CoD 5


signatur

You can't win the game...

12
Skriv svar