Multiplayer cheats

Medlem
Multiplayer cheats

Var bara tvungen att göra ett inlägg för jag blev så förbannad när jag hittade denna video idag.
http://www.youtube.com/watch?v=oucr2zVXGNM


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Care.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja vad ska man säga..Det är så tragiskt att se att det fins sådana rädda människor som måste fuska och leva fan för att våga spela online......
Det man kan trösta sig med är att dessa människor knappt skjuter en människa på lan och turneringar osv, pga att dom inte har lärt sig spela ärligt och tränat som alla andra.

Det man kan göra om man tycker att någon är lite för bra, är att gå ut och titta på spectator på vad spelaren eller spelarna håller på med osv..Det är ganska lätt att se om en lirare spelar ärligt eller inte.....
Cheers

Medlem

Om man ska vara realistisk så är chansen att man stötter på någon med liknande cheats på public med punkbuster astronomiska (Inte långt ifrån i alla fall) med tanke på att dom stannar "undetected" väldigt kort tid efter dom släppts och att folk som fuskar inte gärna joinar punkbuster servrar.

Medlem

jepp, som alltid i CoD världen, håll dig till PB-servrar och du ser nog aldrig en sån.

Medlem

Dom servrar och spelare som kommer vara mest utsatta är de som kör crackade versioner.
Fusket i sig va en tragisk wallhack.. helts onödig känns det som.. UAV ftw

Inaktiv

tragiskt. sånt som förstör spelet totalt.


signatur

PS3 60GB, PSN: iagainstme

Inaktiv

HATAR cheatres!
såna som inte vågar vara ärliga.
träna som oss vanliga!
det e tragiskt att se såna som cheatar!!

Inaktiv

en fördel med att man spelar på xbox360, slipper man sånt.

Medlem

hihi behöver iofs inte fusk för att bli fuskanklagad
En kille trodde stenhårt på att jag fuska igår på en tdm server.

Inaktiv

Haha, det hände mig med igår, blev kallad för hacker m.m av nån som nyss hade skaffat spelet, blev lite små irriterande efter ett tag xD

Medlem

Såna IDIOTER har inget att göra online!!!!

Jag ser mig hellre slagen än att jag börjar fuska!!!!!!

Inaktiv

Men shit, det enda fuskare vill är att förstöra för andra. Dom är knappast rädda, orkar inte träna osv utan vill bara provocera..

#care


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Spelar man på servrar med PB aktiverad och bra admins så lär man inte behöva stå ut med cheaters länge.

Medlem

Nästa gånge ni stöter på någon med hack så lugna er med att det är en sängvätare. Det kan ju inte vara så kul.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Spelar inte så stor roll i public sammanhang värre i clanmatcher eller online turneringar.

Medlem

I public sammanhang så drar du bara skit över ditt namn och din klans namn om man fuskar med tag.

Spelade cod2 med klanen här i veckan och dom beskyllde varandra för o fuska o skyllde på att motståndarna fuskade konstant.. Satt o skakade på huvudet och undra varför jag hade samma tag

Fattar inte varför man vill fuska på multiplayer... Hela vitsen med att köra multiplayer (iaf för mig) är ju att möta andra männsikor och på så sätt bli en bättre spelare. Fuskar man kan man lika gärna hålla sig till singleplayer.

Medlem

fusk i singleplayer har jag inget emot, då det endast ändrar spelet för en person. Men fusk i multiplayer är något riktigt surt.. Då det kan lätt förstöra för en helvetes massa.

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

I public sammanhang så drar du bara skit över ditt namn och din klans namn om man fuskar med tag.

Spelade cod2 med klanen här i veckan och dom beskyllde varandra för o fuska o skyllde på att motståndarna fuskade konstant.. Satt o skakade på huvudet och undra varför jag hade samma tag

Hitta en mer seriös klan xD?
De är iaf jävligt kul om man är ett gäng som lirat nåra år ihop :P. Gå på lan med mera.

Sen ibland slänger man ju ur sig GLOP ord i ventrilo lr liknande ändå även om man inte menart.

nj
Medlem

Minst sagt, vilket ofta dessutom kan leda till riktigt dålig stämning på servrarna även om ingen fuskar.
Körde lite HQ häromdagen och givetvis så var det en person som inte stod ut med att bli dödad lite titt som tätt (antagligen ännu en i raden av den självutnämnda eliten inom spel som alltid är bäst) och givetvis började skrika om att alla fuskade så fort han dog.
Det uppstod en småintressant diskussion på servern där han bla kom fram till att alla var helt värdelösa förutom den lilla kunskapen vi hade för att kunna installera fusk och få det att fungera...
Var iaf trevligare att fortsätta spela så fort denne gjorde en /quit och lämnade oss andra ifred...

1
Skriv svar