Cod4 Punkbuster problem!

Inaktiv
Cod4 Punkbuster problem!

Tjena.
Har problem när jag ska spela online, när jag har varit inne i ungefär 30 sek så disconnectas jag och det kommer upp detta meddelandet; http://i8.tinypic.com/6o2ssy8.jpg

Jag fick ett tips av en kille att jag skulle köra "PBsetup" så jag gjorde det, och det uppdaterade punkbuster. Men jag får fortfarande upp samma meddelande när jag ska spela på punkbuster servrar.

Vet nån vad det kan vara för problem ?

Tack på förhand
/Kristian

Medlem

Det är PnkBstrB som inte initialiseras. Gå till www.evenbalance.com, till deras FAQ, följ länken til programmet PBSVC, avinstallera och installera PB services. Om du har Vista, se till att dom installeras i system32.
Kör igen, tryck alt+esc när du startat spelet för att tillåta PB genom din firewall, båda PnkBstrA och PnkBstrB.

Inaktiv
Skrivet av MMLazarus:

Det är PnkBstrB som inte initialiseras. Gå till www.evenbalance.com, till deras FAQ, följ länken til programmet PBSVC, avinstallera och installera PB services. Om du har Vista, se till att dom installeras i system32.
Kör igen, tryck alt+esc när du startat spelet för att tillåta PB genom din firewall, båda PnkBstrA och PnkBstrB.

Tack så mycket! Hade nämligen exakt samma problem som kruss, men jag gjorde som du sa och det funkade igen..=)

Medlem

Jag hade själv lite problem med PB när jag började köra MP.
Var tvungen att starta det och lägga till cod4 manuellt. Men sen funka det prima.

1
Skriv svar