1.2 patch problem(cod4)

Inaktiv
1.2 patch problem(cod4)

jag har precis instalerat patch 1.2 men jag har fotfarande 1.1 ..... jag antog att felet hade något med spelet att göra så jag avinstalerade spelet , sedan instalerade jag om det på nytt , jag instalerade först 1.2 patchen och sedan den filen som skulle göra så att ranken inte raderades(exe filen).. men har fotfarande 1.1 ,,, vad ska jag göra?

ska jag instalera om spelet fast bara instalera 1.2 nu?

Inaktiv

Det börjar nästan bli lite komiskt, detta. Måste vara jobbigt att leva i en så problemfylld vardag, då varje dag innebär nya bekymmer.

Hur som helst, jag tycker inte att du ska installera någon 1.2 patch, utan föreslår istället att du tar en dags semester som du spenderar ute i naturen. Ta med dig en kaffetermos, sätt dig på en sten och grilla lite korv. Återkommer du sen och frågar hur man fixar kaffe, hur man gör upp en eld eller hur mycket korven skall grillas... ja, då måste jag nog ta livet av mig.


signatur

mr a of clan mr

Inaktiv

OM du nu försökte vara ''rolig'' så trodde du fel , jag skapade inte tråd bara för att någon ska kunna posta sitt ''skämt'' som han nu har tränat på i en månad bara för att någon ska skratta.

någon här som kan hålla sig till själva innehålet och verkligen hjälpa till här , bör jag instalera om spelet och BARA instalera patch 1.2

Inaktiv

Du ska bara behöva installera 1.2 SÅ hoppa över 1.1

Inaktiv

ok , tacksam för din hjälp . är du absolut säker nu , vill vara säker på att min rank inte raderas nu när jag inte väljer att insta 1.1 också

Medlem

Enligt IW så ersätter 1.2 tidigare patchar. Det måste ju då vara 1.1

Medlem

Jag tror att patchen är installerad trots att det står 1.1xxxx, det verkar vara så för de flesta inklusive mig. Men det är patch 1.2 som är installerad. Märks bla på den nya "auto-patch" knappen som dyker upp. (den funkar inget vidare dock, den tror också att man inte har installerat 1.2)


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar