Blinkande Vapen/Gubbar

Inaktiv
Blinkande Vapen/Gubbar

Efter att jag uppdaterade till nvidias senaste drivisar (169.09) Så har gubbarna i spelet börjat blinka i ljuset samt mitt vapen.

Har avinstallerat drivisarna 2 ggr men utan någon förbättring.

Jag har inte provat installera om spelet än, tänkte om det var någon här som kanske visste vad problemet beror på?

Medlem

Nej jag vet inte vad problemet beror på. men jag vet att sist jag uppdaterade mina drivrutiner så var jag tvungen att installera om en hel del spel som hade slutat funka efter bytet. ganska konstigt men det funkade sen...du kan ju testa det tar inte så lång tid att ominstallera CoD4


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Nu har jag provat installera om cod samt provat med nvidias 163.75 istället. Men det fungerar endå inte.

Inaktiv
Skrivet av Norzzaa:

Efter att jag uppdaterade till nvidias senaste drivisar (169.09) Så har gubbarna i spelet börjat blinka i ljuset samt mitt vapen.

Har avinstallerat drivisarna 2 ggr men utan någon förbättring.

Jag har inte provat installera om spelet än, tänkte om det var någon här som kanske visste vad problemet beror på?

Du använder ett nvdia från 7xxx serien, tycker inte om att söka på forum.. Ja jag är synsk, eller så har jag provat att använda "sök" funktionen.

Så sök lite.

169.04 fungerar för vissa, annars är det ännu äldre drivis du behöver.

Medlem

personligen så uppdaterar jag drivrutiner för grafik så sällan som möjligt...om något funkar varför ändra på det!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar