Problem att installera Patch 1.1 HJÄLP!!!

Medlem
Problem att installera Patch 1.1 HJÄLP!!!

Köpte äntligen spelet igår och satt och spela mest för att komma igång. När det slog mig att jag kanske skulle kolla om det fanns nån patch till spelet och det gjorde det.

Problemet är bara att datorn inte vill installera patchen, datorn påstår att det saknas en fil vid namn mms32.dll???

Det är bara det att när jag söker den filen på datorn så finns den i mappen Call of Duty 4!!!

Kan nämna oxå att när jag installera spelet så fick jag upp en ruta som sa att spelet inte kunde installeras men spelet installerades iallafall fast den rutan var kvar på skrivbordet, SKUMT!!

Vad är det som är fel???:(

Medlem

Det är inte egentligen en patch...det är bara en ny exe-fil för MP. Det du behöver göra är att koperia filen till den mapp där du installerat CoD4 och låta den skriva över MP exe:n.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

ahaa , ska testa när jag kommer hem

Medlem

Tack för ett snabbt svar Propy!!!!!

Kommer jag att behöva göra detta med tanke på att Patch 1.2 släpptes idag eller måste jag ta 1.1 först och sen 1.2? Eller har dom fixat detta i patch 1.2 så man slipper byta exe fil?

Medlem

tror inte du behöver det eftersom det står att patche uppdaterar alla tidigare versioner. och eftersom det bara finns två så tror jag ett de menar det.
konstigt bara att de inte gjorde en automatisk patch funktion till spelet eller åtmisntånde en 1.1 paych som extraherar sig själv. Jag gjorde samma fel som du gjorde men såg att det avr en exe-fil. de kunde iaf haft en readme som berättat detta...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar