Snipern buggad eller inte?

Medlem
Snipern buggad eller inte?

Jag har såna satans otroliga problem med att träffa med snipern ibland så det är inte sant.

Kan sitta och skjuta fyra skott på en rackare på långt avstånd och inte träffa en enda gång, tills han upptäcker att "OJ, där sitter en sniper" och avrättar mig relativt enkelt med sin M16 eller dylikt.

Är det någon mer än mig som har problem med siktet till, typ, alla sniper bössorna?

Har hört och även sett youtube-filmer där snipers missar när det egentligen borde vara klockrena träffar.
Och nu pratar jag om att man har målet HELT i siktet när man skjuter (inte att man skjuter brevid alltså).

Har även hört folk som inte har ett dugg problem att träffa. Kan det ha att göra med hårdvaran i datorn?
Alla har ju samma spel, men kanske olika grafikkort som visar olika (dvs siktena visas annorlunda från grafikkort till grafikkort, och därför träffar vissa jämt medans andra missar mestadels).

Medlem

hm.. tror jag hittade svar på tal alldeles nu.

"LINEAR INTERPOLATION COMPOUNDED WITH ANTI-LAG CAUSES THE INACCURACY IN SWAYING WEAPONS"

Så då ska man helst undvika att spela på servrar med anti-lagg :/

Medlem

Bra att veta...har inte råkat ut för det...än...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Vila i frid

Tänk på att det inte är instant-vapen. Det tar tid för kulorna att röra sig från pipan till målet.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar