Inaktiv
Call of duty 4!

Hej . när jag spelar Cod4 online så blir jag kickad och de står ...No packet flow. och jag undrar vad det betyder? och vad jag ska göra åt saken?

Medlem

aldrig hört förut, sorry :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

brandvägg som blockerar?

Inaktiv

Kolla om du har instalerat den med Punkbuster.. om du inte har gort det i installen så får man det där problemet.. det fick jag ialla fall. men ja instalera om med PB så funkade det. lycka till mannen

Medlem

Helt klart ett Punk Buster problem ja. PB uppdaterades i lördags (smart dag att välja) och om din client inte har uppdaterad sig kan du gå till www.evenbalance.com och ladda ner den manuella uppdatering.

Inaktiv

Finns ett CoD forum för er alla "CoD fantaster"...


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Inaktiv

Hej
har det löst sig för dej?
jag har kunnat köra typ fel fritt i ett par veckor men för ca en halv timme sen avbröts det å det kom upp ett medelande som sa att det avbröts för punkbuster......blabla packet flow tror jag det stog. . jag har testat att insallera om punkbuster men inget händer!
när man ska installera kommer det upp en ruta som går igenom programmet för att kolla om det hittar några fel men det finns inga..
jag kan typ köra i några minuter men sen går den bara ur!

förslag?


signatur

[Crysis]\[Call Of Duty[4]\[Need For Speed[Pro Street]

Medlem

Gå till http://www.evenbalance.com/index.php?page=faq-cod4.php och ladda ner PBSETUP. Öppna och kör programmet. I drop-listan väljer du CoD4 och sen uppdaterar du.
Kolla att både PnkBstrA och PnkBstrB är tillåtna förbi din brandvägg.
Det borde fixa problemet.
Om inte så skal du hämta PBSVC och avinstallera och därpå installera Punkbuster servicerna.

Inaktiv

jag har redan uppdaterat... funkar inte ändå..
ska testa att installera om det igen


signatur

[Crysis]\[Call Of Duty[4]\[Need For Speed[Pro Street]

Inaktiv

nu kommer det upp något om någon key?typ packetkey tror jag....


signatur

[Crysis]\[Call Of Duty[4]\[Need For Speed[Pro Street]

Medlem

Det låter som om din PB inte är uppdaterad i alla fall. Testa att delete allt i din PB map, sen kör du PBSETUP igen. Testa efteråt om det är bättre.

Medlem

Jösses, detta måste vara tidernas absolut sämsta rubrik


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

1
Skriv svar