snabb cod 4 fråga?

Inaktiv
snabb cod 4 fråga?

hej när jag ändrar i graphic inst . ska jag välja dual graphicard..... jag har inte det men ska man ändå välja det .. och när man väljer resten ut av sakerna finns det nästan bara normalt på allt? jag kan inte ta något annat än normalt

Medlem

Det är också det för mig ... jag är nöjd och glad i alla fall så länge det finns Multiplayer xD


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

1. vad händer om man väljer dual graphic fast man har en?

2. och när jag väljer texture inst så står det extra .vad menas med det ?

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

...när jag väljer texture inst så står det extra .vad menas med det ?

Extra bra texturer

Inaktiv

har lite frågor att ställa,

1. skjuter man genom vägen oavsatt vad man har för perk . dvs man behöver ingen speciel perk.

2.blir det bättre grafik om man väljer dual graphic?

3. finns det någon svensk server?

Medlem

1. Beror på vilket vapen du använder, om du har ljuddämpare. Men i stort sett alla kan skjuta igenom väggen.

3. Ja, ett par.

Inaktiv

jag har ett problem , när jag startar min dator och sedan öppnar cod och sedan letar efter servers då funkar det utmärkt , men sedan när jag ska refresha osv , så funkar inte det , så jag måste starta om min dator för varje gång jag vill refresha , det börjar bli ganska jobbigt nu , någon som har en lösning till detta?

Inaktiv
Skrivet av david_dellblom:

....blir det bättre grafik om man väljer dual graphic?

Det har jag svårt att tänka mig. Tror mer att detta bättre optimerar spelet för dubbla graffekort och är alltså inget du ska välja om du inte har det


signatur

Asus P5B | C2D E6600 | Crucial DDR2 4GiB | Gainward 8800GTS 640MB | X-Fi Xtremegamer | Samsung SpinPoint T133 400GB | Vista Home Premium 32-bit

1
Skriv svar