Call of duty 4 angående claner (PC)

Medlem
Call of duty 4 angående claner (PC)

Har det här spelet ingen support alls för klaner när det gäller PC'n?

Blev så fruktansvärt besviken när jag valde att köpa spelet till PC (hade kunnat köpt det till Xboxen men har inga klanmedlemmar som spelar xbox), och får se att mitt nick räcker presis till att fylla "namnutrymmet" men sen får jag inte platts med klanens tre initialer.

På xboxen fanns ju möjligheten att få skriva in tre initialer till sin klan efter att man nått en viss level, men varför inte här?

Och ännu värre är när man ska ut och spela, då finns det ingen support alls för att få med sina vänner eller klanmedlemmar till samma server, utan de får sitta och leta manuellt i serverlistan.

Helt okay spel, men vad sysslar de med när de släpper ett spel med focus på multiplayer men missar att ha ett fungerande system för vänner och klaner *spottar och fräser*

Är det någon som vet om de ens har en tanke på att släppa en uppdatering för oss PC spelare så småningom som ger samma funktioner som finns på xboxen?

Som spelet är nu så är det inte klanvänligt enligt min åsikt :evil:

Inaktiv
Medlem

aaah, har lyckats lösa det här med klantaggen
Tydligen var det bara att gå in på Options/Multiplayersettings och ändra namnet där
När man skapar ett användarnamn så har det en begränsning på bokstäver, men går du in på options kan du lägga till och

1
Skriv svar